news-background
news-background

جرارد باتلر: هیلاری سوانک را در فیلم PS I Love You تقریباً به کشتن دادم

باتلر می‌گوید سوانک را در حین فیلمبرداری «پ.ن. دوستت دارم» مصدوم کرده است.

«جرارد باتلر» در مصاحبه با «برنامه درو بریمور» (The Drew Barrymore Show) فاش کرده است که در حین فیلمبرداری «پ.ن. دوستت دارم» (PS I Love You) همبازی‌اش «هیلاری سوانک» را دچار مصدومیت شدیدی کرده او را «تقریباً به کشتن» داده است.

این درام رمانتیک در سال ۲۰۰۷ اکران شد و بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده بود. سوانک در فیلم نقش بیوه‌ای را بازی می‌کند که نامه‌ای را از همسر فقیدش با بازی باتلر که پیش از مرگش نوشته دریافت می‌کند.

باتلر می‌گوید: «آن صحنه‌ای که می‌رقصم و بند شلوار [پوشیده‌ام] را به یاد می‌آوری؟ آن صحنه را به مدت یک روز و نیم فیلمبرداری کردیم، و من باید مثل یک ابله با بند شلوار می‌رقصیدم. در آن مقطع، آن گیره که یک گیره سوسماری بود وقتی در حال خزیدن به سمت [سوانک] بودم گیر کرد و او در حالی که درست مقابل من بود به شکل عصبی می‌خندید. گروه فیلمبرداری پوشش‌های پلاستیکی داشتند تا از خودشان در مقابل گیره محافظت کنند چون باید آن را پرتاب می‌کردم، تا از کنار صورتم عبور کند. به سمت تخت می‌خزم، گیر می‌کند، رها می‌شود، از کنار سرم می‌گذرد و به سر [سوانک] برخورد می‌کند، و سرش را شکاف می‌دهد.»

باتلر ادامه می‌دهد: «باید او را به بیمارستان می‌بردند. من فقط آن‌جا با آن شورت بوکسوری و کفش‌ها و جوراب‌هایم نشسته بودم و شروع کردم به گریه کردن.» سوانک پس از بهبودی از این حادثه به فیلمبرداری بازمی‌گردد.

«پ.ن. دوستت دارم» دسامبر سال ۲۰۰۷ اکران شد و در حالی که با بودجه ۳۰ میلیون دلاری به تولید رسیده بود ۱۵۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

باتلر که به تازگی فیلم «هواپیما» (Plane) را روی پرده داشته پیش‌تر به «سث مایر» گفته بود که در حین فیلمبرداری این پروژه ناخواسته به خودش آسیب رسانده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید