news-background
news-background

جاستین رویلند پس از Rick and Morty از سریال‌های Solar Opposites و Koala Man هم اخراج شد؛ واکنش ایلان ماسک

هولو مانند شبکه ادالت سوییم به همکاری با خالق «ریک و مورتی» پایان داد.

«جاستین رویلند» پس از «ریک و مورتی» (Rick and Morty) از سریال «مخالفان خورشیدی» (Solar Opposites) هولو هم اخراج شد. هولو به همکاری با رویلند در سریال انیمیشن «مرد کوالایی» (Koala Man) با صداپیشگی «هیو جکمن» نیز پایان داده است. رویلند یکی از صداپیشگان و تهیه‌کنندگان «مرد کوالایی» بود.

تصمیم هولو و استودیوی انیمیشن و تله‌ویژن بیستم یک روز پس از اخراج رویلند از سریال «ریک و مورتی» اتخاذ شده است. تاکنون سه فصل از سریال «مخالفان خورشیدی» پخش شده در حالی که «مرد کوالایی» ۹ ژانویه منتشر شده است.

اوایل ژانویه گزارش شده بود که در ماه مه سال ۲۰۲۰ یک اتهام خشونت خانگی علیه رویلند مطرح شده است. «ان‌بی‌سی نیوز» می‌نویسد طبق اسناد دادگاه، رویلند اکتبر سال ۲۰۲۰ ادعای بی‌گناهی کرده است. از آن پس، طرفین چند مرتبه در جلسات استماع حضور پیدا کرده‌اند.

«تی. ادوارد ولبورن»‌ در واکنش به این اتهام می‌گوید: «به دنبال این هستیم که این اتهام را از نام جاستین برطرف کنیم و تا جایی که ممکن است به او کمک کنیم به سرعت پیش برود.»

«تیم پول» یوتیوبر در واکنش به اخراج رویلند در توییتر می‌نویسد: «چطور ممکن است. جاستین خود ریک و خود مورتی است.» در واکنش به این توییت، «ایلان ماسک» اضافه می‌کند: «علاوه بر این او قلب سریال است.»

رویلند ۱۳ آگست ۲۰۲۰ با وثیقه ۵۰ هزار دلاری آزاد شده است. پخش سریال «ریک و مورتی» در سال ۲۰۱۳ آغاز شد و شبکه ادالت سوییم در سال ۲۰۱۸ سفارش ساخت ۷۰ اپیزود جدید را صادر کرد. فصل ششم این مجموعه تلویزیونی در ماه دسامبر پخش شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ بهمن ۱۴۰۱ ۱۷:۳۲

یعنی حالم داره بهم میخوره از این اخبارا طرف یه تهمت بهش زدن از سریال اخراجش کردن من موندم این داستانای فمینیستی تهش میخواد به کجا ختم بشه

نمایش اسپویل
۶ بهمن ۱۴۰۱ ۱۶:۳۶

مثل همیشه قبل از اینکه کسی محکوم شه متهم هست. خداحافظ ریک اند مورتی.

نمایش اسپویل
۷ بهمن ۱۴۰۱ ۰۰:۱۶

بله فقط کافیه شاکی جنسیتش زن باشه !

نمایش اسپویل