news-background
news-background

باکس آفیس 12 مهر: "Miss Peregrine" و "Deepwater Horizan" در صدر جدول

این هفته همانطور که انتظار میرفت دو فیلم تازه اکران شده در صدر جدول قرار گرفتند. فیلم جدید کمپانی فاکس "خانه خانم پرگرینه برای کودکان عجیب" موفق شد صدر جدول این هفته را تصاحب  کند.همچنین فیلم جدید کمپانی لاینزگیت "Deepwater Horizan" با بازی مارک والبرگ توانست رتبه دوم جدول را از آن خود کند. دیگر فیلم تازه اکران شده این هفته ، کمدی "Mastermind" توانست در رتبه ششم قرار بگیرد. فیلم "Qeen of Katwe" که هفته گذشته اکران شده بود این هفته موفق شد در جدول باکس آفیس قرار بگیرد و رتبه هفتم را از آن خود کند. فروش کلی باکس افیس این هفته نسبت به هفته قبل روند بهتری داشت اما در قیاس با 12 مهر سال گذشته فروش کمتر بود. سال گذشته فیلم "مریخی" با بازی مت دیمن نقش بسازایی در فروش بالای آن هفته داشت.

peregrins-gallery10

در رتبه اول این هفته فیلم "خانه خانم پرگرینه برای کودکان عجیب" با اکران در 3522 سینما موفق شد فروش 28.5 میلیون دلاری داشته باشد.این فیلم از تماشاگران نمره "+B" دریافت کرد و همچنین توانست 64% نمره مثبت منتقدان را کسب کند. این فیلم که با بودجه سنگین 110 میلیون دلاری ساخته شده است،فروش جهانی 36 میلیون دلاری داشته و در مجموع هفته اول فروش خود 65 میلیون دلار فروش داشته است.

در رتبه دوم این هفته فیلم جدید کمپانی لاینز گیت "Deepwater Horizan" قرار دارد که با اکران در 3259 سینما موفق شد 20.6 میلیون دلار فروش داشته باشد. این فیلم همچنین از تماشاگران نمره "-A" را دریافت کرد و موفق شد 82% نظر مثبت منتقدین را کسب کند. این فیلم که همانند فیلم اول این هفته با بودجه 110 میلیون دلاری ساخته شده است،در سطح جهان 12 میلیون دلار فروش داشت و در کل با فروش 33 میلیون دلاری در هفته اول کار خود را آغاز کرد. این فیلم هفته آینده نیز در برخی از کشور ها اکران خواهد شد.

در جایگاه سوم "هفت دلاور" قرار دارد که هفته گذشته رتبه اول را کسب کرده بود. این فیلم با کاهش فروش 54% نسبت به هفته قبل با رقم 15.7 میلیون دلار پرونده سومین هفته از اکران خود را بست. این فیلم که در آن بازیگران نام آشنایی حضور دارند و بازسازی جاودانه سینمای جهان است در فروش بین اللملی خود 46.5 میلیون دلار فروش داشته است. این فیلم که با بودجه 90 میلیون دلاری ساخته شده است تاکنون 108 میلیون دلار فروش داشته است.

رتبه چهارم متعلق به انیمیشن جدید کمپانی سونی "لک لک ها" میباشد. این انیمیشن با کاهش 35% فروش خود با رقم 13.8 میلیون دلار در این رتبه قرار گرفت. این انیمیشن با بودجه 70 میلیون دلاری ساخته شده است و هفته گذشته با فروش 21 میلیون دلاری کار خودش را آغاز کرد. این انیمیشن همچنین در فروش بین المللی خود 38 میلیون دلار فروش داشته است و در مجموع داخلی و خارجی 77 میلیون دلار به فروش رسیده است. به نظر نمیرسد که با این فروش، سازندگان برای قسمت دوم آن اقدام کنند باید منتظر ماند و دید در هفته های آینده چه اتفاقاتی رخ میدهد.

کاپیتان سالی با بازی تام هنکس در چهارمین هفته از فروش خود با کاهش فروش 38% و با رقم 8.4 میلیون دلار در رتبه چهارم قرار گرفت و فروش داخلی خود را به 105 میلیون دلار رساند. این چهاردهمین فیلم تام هنکس میباشد که بیشتر از 100 میلیون دلار فروش داخلی داشته است و همچنین پنجمین فیلم ایستوود که در مقام کارگردان در ان حضور داشته است و بیشتر از 100 میلیون دلار فروش داشته است.

masterminds-6

باز میگیردیم به یکی دیگر از فیلم های تازه اکران شده در این هفته ، کمدی "Mastermind" توانست با فروش 6.6 میلیون دلاری در رتبه ششم جدول قرار بگیرد. این فیلم در 3042 سینما اکران شده است. رتبه هفتم متعلق به فیلم "ملکه کاتوی"  که هفته گذشته اکران شد میباشد،این فیلم هفته گذشته در  لیست 10 فیلم نبود، اما در این هفته با فروش 2.6 میلیون دلاری در رتبه هفتم قرار گرفت. این فیلم با بودجه 15 میلیون دلاری ساخته شده است و تا دومین هفته از فروش خود در حالی که اکران جهانی نداشته است 3 میلیون به فروش رسیده است.

فیلم ترسناک "نفس نکش" با فروش 3.8 میلیون دلار در رتبه هشتم جدول قرار گرفت. فیلم "نفس نکش" شش هفته است که اکران شده است و تاکنون فروش داخلی 84.7 میلیون دلاری داشته است.

سومین فیلم از مجموعه "بریدجت جونز" با فروش 2.3 میلیون دلار در رتبه نهم قرار گرفت. این فیلم که سه هفته از اکران آن میگذرد تاکنون در ایالات متحده 21 میلیون دلار فروش داشته است. فروش بین اللملی این فیلم بهتر از فروش داخلی آن است ، این فیلم در 47 کشور اکران شده است و تاکنون فروش خارجی 100 میلیون دلاری داشته است که فروش کلی آن را به 121میلیون دلار رسانده است. فیلم اسنودن نیز در سومین هفته از فروش خود 2 میلیون دلار فروش داشت و در رتبه دهم جدول قرار گرفت.

این هفته "تولد یک ملت" به کارگردانی نیت پارکر روایتگر شورش سیاهپوستان ایالت ویرجینیا در سال 1831 است اکران خواهد شد. این فیلم برای نخستین بار در جشنواره‌ی فیلم ساندنس به نمایش درآمد و موفق کسب جایزه‌ی بهترین فیلم درام و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد. فیلم جنایی "دختری در قطار" به کارگردانی تیت تیلور و هنرنمایی امیلی بلانت نیز این هفته به روی پرده‌ی نقره‌ای سینما خواهد آمد. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید