news-background
news-background

تیم آلن از سوی پاملا اندرسون به آزار جنسی متهم شد

اندرسون «تیم آلن» را به کشف عورت متهم کرده است.

«پاملا اندرسون» بازیگر جنجالی آمریکایی در کتاب خاطراتش «دوستدارت، پاملا» (Love, Pamela) جزئیات آزار جنسی «تیم آلن» در سال ۱۹۹۱ وقتی بیست و سه ساله بوده را شرح داده است. «ورایتی» گزارش داده است که اندرسون در این کتاب که ۳۱ ژانویه منتشر خواهد شد می‌گوید این آزار جنسی در حین فیلمبرداری سریال «بازسازی خانه» (Home Improvement) اتفاق افتاده است.

اندرسون می‌نویسد: «در اولین روز فیلمبرداری، از اتاق رختکن بیرون آمدم، و تیم دیدم که تیم در راهرو با روبدوشامبر است. او لباس را باز کرد و خیلی سریع کشف عورت کرد – زیر لباس کاملاً برهنه بود. گفت عملش زشت نیست چون او من را برهنه دیده. «حالا برابر شدیم.» خنده معذب‌واری سر دادم.»

آلن که در آن زمان ۳۷ ساله بوده در این برخورد به فعالیت اندرسون برای «پلی‌بوی» ارجاع می‌دهد که باعث شد او به بازیگری شناخته‌شده تبدیل شود.

آلن  با انتشار بیانیه‌ای این ادعا را تکذیب می‌کند: «نه، هرگز اتفاق نیفتاده. هرگز حاضر نیستم چنین عملی انجام دهم.»

اندرسون در این کتاب زندگی خود از رشد در شهری کوچک در ونکوور آیلند تا بدل شدن به یکی از سرشناس‌ترین زنان دنیا را مرور می‌کند. «بازسازی خانه» یکی از اولین سریال‌های تلویزیونی اندرسون بود. او در این سریال نقش لیسا را در طول دو فصل برای شبکه ای‌بی‌سی بازی کرد و سپس به سریال پربیننده‌تر «گارد ساحلی» (Baywatch) ملحق شد.

سال گذشته سریال «پم و تامی» (Pam and Tommy) هولو بخش جنجالی‌تر زندگی اندرسون یعنی درز نوار جنسی او با همسر وقتش «تامی لی» را به تصویر کشید. «لیلی جیمز» برای بازی در نقش اندرسون نامزد امی شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۳۳

پاملا پورن استار نیست

نمایش اسپویل