news-background
news-background

دنیل کریگ انتخاب اول تهیه کنندگان جیمز باند

 

تهیه کنندگان فیلم جیمز باند ، باربارا بروکلی و مایکل جی ویلسون ، خواهان این هستند که دنیل کریگ به نقش خود به عنوان ماور 007 بازگردد.

کالوم مک دوگال یکی از تولیدکننگان چهار فیلم آخر مجموعه جیمز باند به بی.بی.سی گفته است که دنیل کریگ انتخاب اول تهیه کنندگان میباشد. مک دوگال که در نه فیلم از مجموعه جیمز باند کار کرده است در مورد احتمال بازگشت دنیل کریگ گفت :« ای کاش من میدانستم . ما عاشق دنیل هستیم و خیلی دوست داریم او به عنوان 007 بازگردد بدون هیچ شکی او انتخاب اول باربارا بروکلی و مایکل ویلسون است من میدانم آن ها امیدوار هستند که او به نقشش بازگردد»

کریگ ششمین بازیگری میباشد که نقش جیمزباند را بازی میکند او از فیلم "کازینورویال" که در سال 2006 ساخته شد آغاز کرد. بعد از آن در "ذره ای آرامش" ، "اسکای فال" و "اسپکتر"  حضور داشت. بازگشت او به عنوان جیمز باند برای پنجمین فیلم بستگی به تصمیم خودش دارد. در اکتبر 2015 از او در مورد ایفای نقش برای یک فیلم دیگر جیمز باند سوال شد که او در پاسخ گفته بود ترجیح می‌دهد رگش را بزند تا این که بخواهد در یکی دیگر از فیلم‌های جیمز باند بازی کند. کریگ گفته بود: «در این لحظه همه چیز برایم تمام شده است. ما کارمان را کردیم.تنها کاری که دلم می‌خواهد انجام بدهم این است که سراغ کارهای دیگر بروم.» او به پایان حرف‌هایش این جمله را هم اضافه کرده بود: «اگر یک‌بار دیگر در فیلم جیمز باند بازی کنم، قطعا فقط به خاطر پول خواهد بود.»

گفتنی است که کمپانی سونی برای حضور دنیل کریگ در دوفیلم دیگر جیمز باند به او مبلغ 150 میلیون دلار پیشنهاد داده است. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید