news-background
news-background

Velma در رده سوم بدترین سریال‌های تاریخ در IMDb

«ولما» به زباله‌دان تاریخ تلویزیون فرستاده شد.

با پخش دو اپیزود دیگر از «ولما» (Velma) در اچ‌بی‌او مکس، این سریال انیمیشن بزرگسالانه بعضی از بدترین نقدهای تاریخ تلویزیون را دریافت کرد. منتقدین سریال ترکیبی نادرند از بینندگان ضد-ووک و مخاطبین چپ‌گرا که باور دارند «ولما» لکه ننگی برای چندگانه «اسکوبی دو» است.

«ولما» در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۶ درصد دریافت کرده اما در آی‌ام‌دی‌بی (IMDb) نیز سریال دستاوردهای نامطلوبی داشته و در رتبه سوم بدترین سریال انیمیشن تاریخ قرار گرفته است. این سریال از کاربران آی‌ام‌دی‌بی امتیا ۱.۳ از ۱۰ دریافت کرده و در میان بدترین عناوینی که دست کم ۵۰۰۰ نقد شده‌اند، فقط دو عنوان را بالاتر از خود می‌بیند.

رتبه اول بدترین سریال آی‌ام‌دی‌بی به «پوگمنتری» (The Pogmentary) با امتیاز ۱.۱ از ۱۰ اختصاص پیدا کرده است. این مستند در مورد «پل پوگبا» فوتبالیست فرانسوی کمترین امتیاز را در تاریخ تلویزیون دریافت کرده است. رتبه دوم در اختیار سریال ترکی «این هم داستان من» (Iste Bu Benim Masalim) است که ظهور یک ستاره نوجوان ترک را روایت می‌کند اما گروه خاصی از مخاطبین را آزرده کرده است.

سریال کنسل شده «کمی دیر با لیلی سینگ» (A Little Late with Lilly Singh) با امتیاز ۱.۴، استاپ-موشن «کارخانه سانتا» (Santa Inc) با صداپیشگی «سث روگن» و «سارا سیلورمن» که محصول دیگری از اچ‌بی‌او مکس با امتیاز ۱.۶ از ۱۰ است، رتبه‌های چهارم و پنجم را به دست آورده‌اند.

سریال اینترنتی هندی «پیش‌نویس نهایی» (Final Draft) با امتیاز ۲.۳، برنامه تاک شوی معروف «نظر» (The View) با امتیاز ۲.۵ از ۱۰، «هانی بو بو وارد می‌شود» (Here Comes Honey Boo Boo)، «همراهی با کارداشیان‌ها» (Keeping Up with the Kardashians) با امتیاز ۲.۸ و سریال هندی «راسباری» (Rasbhari) با امتیاز ۲.۸ از ۱۰ فهرست بدترین سریال‌های تاریخ در آی‌ام‌دی‌بی را کامل می‌کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۱۶

(ولما) به زباله‌دان تاریخ (تلویزیون) فرستاده شد; امیدوارم همین جمله رو بتونیم در آینده هم بگیم البته شاید پرانتزهای دوم حذف بشن و پرانتز اول جایگزین :)))

نمایش اسپویل
۱ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۴۹

هنر که مرد رفت؛ الان hate watch شده استاندارد جدید

نمایش اسپویل