news-background
news-background

سریال Outlander با فصل هشتم به پایان می‌رسد؛ ریبوت Gossip Girl کنسل شد؛ Night Court در NBC پربیننده شد

شبکه استارز سریال «غریبه» را با فصل هشتم به پایان می‌رساند.

سریال «غریبه» (Outlander) سفارش ساخت فصل هشتم و پایانی را دریافت کرد. با این حال، دنیای تلویزیونی این سریال با «غریبه» به پایان نمی‌رسد چرا که استارز برای تولید پیش‌درآمد «غریبه: خون خون من» (Outlander: Blood of My Blood) چراغ سبز نشان داده است.

فصل اول «غریبه» بر اساس رمان‌های «دایانا گابالدون» در سال ۲۰۱۴ از شبکه کابلی استارز پخش شده بود. آخرین فصل «بیگانه» از ۱۰ اپیزود تشکیل خواهد شد اما فصل هفتم سریال که در حال فیلمبرداری است متشکل از ۱۶ اپیزود است.

«کیتریونا بالف» (کلر فریزر) و «سم هیوگن» (جیمی) بازیگران نقش‌های اصلی و «سوفی اسکلتن» و «ریچارد رنکین» همگی برای فصل هفتم بازخواهند گشت. «رونالد دی. مور» تهیه‌کننده سریال «غریبه» یکی دیگر از تهیه‌کنندگان پیش‌درآمد به همراه «ماریل دیویس» برای استودیوهای سونی پیکچرز تله‌ویژن خواهد بود.

اچ‌بی‌او مکس نیز این هفته تأیید کرد که ریبوت «دختر سخن‌چین» (Gossip Girl) را پس از دو فصل کنسل کرده است. آخرین اپیزود از فصل دوم ۲۶ ژانویه پخش خواهد شد. فصل اول این ریبوت ژوئیه سال ۲۰۲۱ به پربیننده‌ترین افتتاحیه یک سریال اریجینال در اچ‌بی‌او مکس تبدیل شده بود. فصل اول از «راتن تومیتوز» امتیاز ۶۱ درصد و فصل دوم امتیاز ۱۰۰ درصد دریافت کرد.

سریال «دختر سخن‌چین» براساس مجموعه رمان‌هایی به همین نام نوشته‌ «سیسیلی ون زایگیزر» ساخته شد و در خلال سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ از شبکه‌ی The CW روی ایر رفت و به سرعت به محبوبیت رسید.

«جردن الکساندر»، «الی براون»، «توماس دورتی»، «تاوی گوینسن»، «امیلی آلین لیند»، «ایوان ماک»، «زاین مورنو»، «ویتنی پیک»، و «ساوانا لی اسمیت» از جمله بازیگران ریبوت بودند.

سریال کمدی جدید «دادگاه شبانه» (Night Court) در شبکه ان‌بی‌سی عملکرد ستایش‌برانگیزی داشته اشت. فصل اول این مجموعه که ریبوت سریالی به نویسندگی «رینهورد ویجی» در دهه ۱۹۸۰ است، با پخش دو اپیزود آغاز شد. اپیزود اول به پربیننده‌ترین برنامه شب با نرخ ۱.۲ درصد در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله تبدیل شد. اپیزود دوم نرخ ۱.۱ درصد را ثبت کرد اما همچنان ۷.۲ میلیون بیننده را پای تلویزیون نشاند.

این دو اپیزود پربیننده‌ترین افتتاحیه یک سریال کمدی از زمان پخش «کانرها» (The Connors) در ای‌بی‌سی در سال ۲۰۱۸ و بهترین شروع یک سریال کمدی در ان‌بی‌سی از سال ۲۰۱۷ وقتی «ویل و گریس» (Will & Grace) پخش شد بود.

«دادگاه شبانه» بر روی یک قاضی خوش‌بین به نام «ابی استون» تمرکز می‌کند که دختر «هری استون» با بازی «هری اندرسون» است و مسیر پدرش را دنبال کرده.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید