news-background
news-background

بازگشت کریگ فرگوسن به تاک شوهای شبانه با Channel Surf

فرگوسن مجری یک تاک شوی جدید خواهد شد.

سونی پیکچرز تله‌ویژن با همکاری «کریگ فرگوسن» یک تاک شوی نیم ساعته تولید می‌کند. «کانال گردی با کریگ فرگوسن» (Channel Surf with Craig Ferguson) عنوان این برنامه است که اپیزود آزمایشی آن اوایل ژانویه در بریتانیا فیلمبرداری شده و این هفته به پخش‌کنندگان در لس‌آنجلس عرضه خواهد شد.

این کمدین آمریکایی-اسکاتلندی در سال ۲۰۱۴ با «برنامه آخر آخر شب» (The Late Late Show) شبکه سی‌بی‌اس با اجرای تاک شو وداع کرده بود. فرگوسن در برنامه جدیدش «لحظات باورنکردنی، غافلگیرکننده و مضحک» تلویزیون را مرور می‌کند.

فرگوسن به همراه «تام مک‌لنان» مدیر سابق آی‌تی‌وی و مدیر فعلی «ویسپر نورث» تهیه‌کنندگان برنامه جدید خواهند بود. «جو بولتر» که در «برنامه آخر آخر شب» به مدت ۱۵ سال با فرگوسن همکاری کرده و «ریچارد ایستر» که «آمریکا استعداد دارد» (America’s Got Talent) را در کارنامه دارد، نویسندگان «کانال گردی» خواهد بود.

برنامه‌های گفت‌وگو محور آمریکا این روزها با کاهش بیننده مواجه‌اند. «ترور نوآ» به تازگی با «شوی روزانه» (The Daily Show) و «سامانتا بی» با «روبرویی کامل با سامانتا بی» (Full Frontal with Samantha Bee) وداع کردند.

فرگوسن پس از جدایی از «برنامه آخر آخر شب» مجری برنامه «بازی نام سلبریتی» (Celebrity Name Game) و «ملحق شو یا بمیر» (Join or Die) شبکه هیستوری شد. او سال گذشته یک تور استند-آپ کمدی در آمریکای شمالی برگزار کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید