news-background
news-background

شبکه Syfy فصل سوم Chucky را می‌سازد

سای‌فای تولید فصل سوم «چاکی» را تأیید کرد.

سریال «چاکی» (Chucky) برای فصل سوم به شبکه‌های سای‌فای و یو‌اس‌ای بازخواهد گشت. فصل دوم این سریال از اکتبر تا نوامبر گذشته پخش شده بود. ان‌بی‌سی‌یونیورسال می‌گوید «چاکی» یکی از ۱۰ سریال پربیننده درام سال گذشته در بین مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله بوده است.

در این سریال که بر اساس چندگانه «بازی بچگانه» (Child’s Play) تولید شده، علاوه بر «برد دوریف» برای صداپیشگی در نقش اصلی، «جنیفر تیلی» نیز در نقش «تیفانی ولنتاین» هم‌دست «چاکی» بازگشتند. دیگر بازیگران سریال «فایونا دوریف»، «الکس وینسنت، «کریستین الیس»، «تئو برایونز»، «آلیویا الین لیند»، «بیورگوین آرونسن»، «لکسا دویگ»، و «دیوان ساوا» بودند.

«دن مانسینی» پدید‌آورنده سریال پیش‌تر در مصاحبه با «سای‌فای وایر» گفته بود:‌ «با این سریال تلویزیونی، مأموریت ما حفظ وحشت صریح قسمت اول یا چند قسمت اول است. اما در عین حال، می‌خواهیم این داستان پر از جزئیات را که در طول ۳۰ و چند سال و هفت فیلم ادامه داده‌ایم گسترش دهیم. فکر می‌کنم هواداران دوست داشته باشند شخصیت‌های جدیدی که در این دنیا معرفی می‌کنیم را ببینند و بدانند که چگونه با شخصیت‌های کلاسیک ما ارتباط برقرار می‌کنند. نه تنها «چاکی»، بلکه بعضی از دیگر شخصیت‌هایی که ممکن است ببینید.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید