news-background
news-background

آماندا سایفرد و اوان ریچل وود موزیکال Thelma & Louise را اجرا می‌کنند

سایفرد هفته پیش برنده گلدن گلوب شد.

«آماندا سایفرد» سه‌شنبه شب هفته گذشته با سریال «ترک تحصیل کرده» (The Dropout) برنده گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در بخش مینی‌سریال‌ها شد اما در مراسم برای دریافت جایزه حضور نداشت. «ورایتی» گزارش داده است که سایفرد سخت مشغول خلق یک موزیکال جدید بر اساس فیلم «تلما و لوییز» (Thelma & Louise) است و به همین علت گلدن گلوب را از دست داده است. او در این موزیکال با «اوان ریچل وود» همکاری خواهد کرد.

این موزیکال دست کم از سال ۲۰۲۱ و با همکاری «کالی خوری» نویسنده نسخه سینمایی در دست ساخت است. در آن زمان گزارش شد که «تریپ کالمن» این موزیکال را کارگردانی خواهد کرد.

«تلما و لوییز» با بازی «سوزان ساراندون» و «جینا دیویس» در سال ۱۹۹۱ اکران شد و خوری را برنده اسکار بهترین نویسندگی کرد. آن فیلم شش نامزدی اسکار را دریافت کرده بود.

سایفرد در سریال «ترک تحصیل کرده» نقش «الیزابت هلمز» را برای هولو بازی کرده است. او در ماه سپتامبر برای این نقش برنده جایزه امی شده بود. اهداکنندگان گلدن گلوب سایفرد گفته بودند که علت غیبت بازیگر تولید یک موزیکال جدید است اما نام پروژه فاش نشده بود.

سایفرد چهارشنبه پیش در اینستاگرام ویدیویی به اشتراک گذاشت و از «اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود» به خاطر این جایزه قدردانی کرد بی‌آنکه نامی از موزیکال «تلما و لوییز» ببرد: «در نیویورک هستم. با اعضای گروه سریال فیس‌تایم کردم، اعضای شگفت‌انگیز گروه که باعث شدند برنده این جایزه شوم. افتخار بزرگی است که عضوی از این گروه هستم. مراسم را از دست دادم چون بر روی چیزی کار می‌کنم جادو است و یک موزیکال است. یعنی بالأخره می‌توانم کاری انجام دهم که در واقع هیچ‌وقت نکرده بودم. این همه چیزی است که می‌توانم در موردش بگویم. امیدوارم بتوانم به زودی جزئیات بیشتری بگویم. اما کار زیادی می‌طلبد. لذت‌بخش‌تر است و شبی عالی گذرانده‌ام. بنابراین به جای سخنرانی در مراسم فقط از همه اعضای خانواده سریال و خانواده خودم سپاسگزاری می‌کنم.»

سایفرد در موزیکال‌های «ماما میا» (Mamma Mia) نقش‌آفرینی کرده است. وود از سوی دیگر با خوانندگی بیگانه نیست و در موزیکال «آنسوی دنیا» (Across the Universe) اجرا کرده و در نقش آنا و مادر السا در «یخ‌زده ۲» (Frozen 2) خوانده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید