news-background
news-background

تریلر رسمی Sharper: نئو-نوآر جولین مور و سباستین استن

اپل فیلم جدید «جولین مور» را در ماه فوریه اکران می‌کند.

تریلر رسمی فیلم «تیزتر» (Sharper) با بازی «جوین مور» و «سباستین استن» رونمایی شد. «بنجامین کارون» که چند اپیزود از سریال «اندور» (Andor) دیزنی+ را کارگردانی کرده  حالا اولین فیلم بلندش که یک نئو-نوآر با داستانی در نیویورک است را ساخته.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «داستان «تیزتر» در نهان‌گاه‌های شهر نیویورک آشکار می‌شود، از پنت‌هاوس‌های خیابان پنجم تا گوشه و کنار ظلمانی کوئینز. وقتی هیچ‌چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست، انگیزه‌ها مبهم‌اند و انتظارات برآورده نمی‌شوند.»

دیگر بازیگران فیلم «جاستیس اسمیت»، «جان لیتگو» و «بریانا میدلتون» تازه‌وارد خواهند بود. «بنجامین کارون» که با «شرلوک» و «تاج» (The Crown) نتفلیکس شناخته می‌شود، و اخیراً «اندور» را برای دیزنی+ ساخته، کارگردان فیلم است.

مور در مصاحبه جدیدی با «تایمز لندن» فاش کرده است که زمانی در هالیوود به او می‌گفته‌اند که «سعی کن زیباتر به نظر برسی.» مور نام این فرد یا افراد را نمی‌گوید: «نمی‌دانم که آیا اجازه دارم یا نه.»

مور در سال ۲۰۱۵ برای «هنوز آلیس» (Still Alice) برنده اسکار شد. او اضافه می‌کند: «بدیهی است که در شغل ما ویژگی‌های جسمانی کمی اهمیت دارد، اما زیبایی و خوش‌چهره بودن مسئله‌ای ذهنی است.»

مور که مادرش اصالتی اسکاتلندی دارد در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید گاهی تمایل پیدا می‌کند زنی بلوند با پوست تیره باشد تا زنی موقرمز با پوستی روشن: «موی قرمز من باعث شد در زمان کودکی احساس کنم یک بیگانه‌ام. موقرمزها ۲ درصد جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند. هیچ‌کس دوست ندارد احساس کند که در اقلیت است، به ویژه به عنوان یک کودک خردسال.»

«تیزتر» ۱۰ فوریه در سالن‌های سینما به صورت محدود اکران خواهد شد و از ۱۷ فوریه در دسترس مشترکین اپل تی‌وی+ قرار می‌گیرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید