news-background
news-background

همکاری سیدنی سویینی و گلن پاول در فیلم کمدی جدید کارگردان Easy A

سویینی و پاول در یک فیلم رمانتیک همکاری می‌کنند.

«سیدی سویینی» و «گلن پاول» به یک فیلم کمدی بدون عنوان به کارگردانی «سم گلاک» برای استودیوی سونی ملحق شدند. «ددلاین» گزارش داده است که «ایلانا ولپرت» نویسنده نسخه اول فیلمنامه است و گلان ان را بازنویسی می‌کند. جزئیاتی از داستان فیلم فاش نشده است. فیلمبرداری این پروژه که اواخر سال گذشته خریداری شده از ماه فوریه آغاز خواهد شد.

سویینی پس از سریال‌های «سرخوشی» (Euphoria) و «نیوفر سفید» (The White Lotus) به فیلم ابرقهرمانی «مادام وب» (Madame Web) سونی و مارول ملحق شد. این پروژه در سال ۲۰۲۲ فیلمبرداری شد اما سویینی در فیلم دیگری به نام «ثبت» (The Registrasion) برای سونی مقابل دوربین خواهد رفت. پروژه دیگر سویینی و سونی بازسازی «باربارلا» (Barbarella) خواهد بود.

پاول پس از «ترتیب آشنایی» (Set It Up) نتفلیکس با این فیلم جدید به ژانر کمدی-رمانتیک بازخواهد گشت. او اخیراً در «ایثار» (Devotion) مقابل «جاناتان میجورز» دیده شده و در سال ۲۰۲۲ فیلم پرفروش «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) را روی پرده داشته است.

گلاک بیشتر با فیلم «مثل آب خوردن» (Easy A) و «دوستی با مزایا» (Friends With Benefits) شناخته می‌شود و در حال نگارش فیلمنامه کمدی اکشن «پایان دنیا» (End of the World) با همکاری «کریس برمنر» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید