news-background
news-background

اکران مجدد فیلم ۱.۴ میلیارد دلاری Top Gun: Maverick

فیلم «تاپ گان: ماوریک» با بازی «تام کروز» به سالن‌های سینما بازمی‌گردد.

پارامونت فیلم «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) را از جمعه ۲ دسامبر در سالن‌های سینما به مدت دو هفته مجدداً اکران می‌کند. «ماوریک» با ۷۱۶.۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱.۴۸۶ میلیارد دلار در سراسر دنیا، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ استودیوی پارامونت و کارنامه «تام کروز» شده بود. این فیلم ۲۲ دسامبر از پارامونت+ پخش خواهد شد.

تازه‌ترین فیلم «جان کرازینسکی» از مخاطبین نمره A+ «سینمااسکور» و امتیاز ۹۷ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرد و رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ در آخر هفته «روز یادبود» را به نام خود زد. «ماوریک» اولین فیلم در تاریخ سینمای آمریکا بود که در دو آخر هفته «روز یادبود» و «روز کارگر» رتبه اول را به دست می‌آورد.

آلبوم موسیقی «ماوریک» نیز در آیتونز، آمازون و اسپاتیفای پرمخاطب شد و ترانه «دستم را بگیر» (Hold My Hand) این فیلم با خوانندگی «لیدی گاگا» به فهرست‌های ۵۰ ترانه برتر راه پیدا کرد.

«تام کروز» در «ماوریک» نقش «پیت میچل» ملقب به «ماوریک» را تکرار می‌کند اما این بار خود او یک تعلیم دهنده است و باید نسل جدیدی از خلبانان شامل «بردلی بردشا» با بازی «مایلز تلر»، فرزند «گوس»، دوست و همکار «ماوریک» با بازی «آنتونی ادواردز» که در قسمت قبلی کشته شد را تربیت کند. «جنیفر کانلی»، «جان هم»، «اد هریس»، و «وال کیلمر» که دوباره در نقش رقیب «ماوریک» بازی کرده دیگر بازیگران «تاپ گان: ماوریک» بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید