news-background
news-background

شبکه ABC فصل سوم Abbott Elementary را می‌سازد؛ زمان پخش فصل دوم Cruel Summer

ای‌بی‌سی کمدی تحسین‌شده «ابتدایی ابت» را ادامه می‌دهد.

شبکه ای‌بی‌سی اعلام کرد که فصل سوم سریال کمدی «ابتدایی ابت» (Abbott Elementary) با بازی و نویسندگی «کویینتا برانسون» را می‌سازد. این شبکه یک روز پس از افتخار‌آفرینی برانسون و «تایلر جیمز ویلیامز» در گلدن گلوب هشتادم تولید فصل سوم را تأیید کرده است.

پخش فصل دوم این سریال برنده امی از ۴ ژانویه آغاز شده و به صورت میانگین نرخ ۳.۵۸ درصد را در میان بینندگان ۱۸ تا ۴۹ ساله ثبت می‌کند. این سریال به شکل میانگین در هر اپیزود ۹.۱ میلیون بیننده دارد.

برانسون در سال ۲۰۲۲ با دریافت سه نامزدی امی برای بهترین سریال کمدی، بهترین بازیگر زن نقش اول در یک سریال کمدی و بهترین نویسندگی یک سریال کمدی، به اولین زن آفریقایی تباری تبدیل شد که سه نامزدی در بخش‌های کمدی در یک سال دریافت می‌کند.

دیگر بازیگران سریال «جنل جیمز»، «کریستی پرفتی»، «لیسا ان والتر» و «شریل لی رالف» بوده‌اند. برانسون نویسنده و تهیه‌کننده این سریال است که در استودیوهای برادران وارنر تی‌وی و قرن بیستم تولید شده است.

شبکه فری‌فرم چهارشنبه این هفته با انتشار تصویری از بازیگران اعلام کرد که فصل دوم سریال آنتولوژی «تابستان ظالمانه» (Cruel Summer) را تابستان آینده پخش می‌کند.

بازیگران این فصل «سیدی استنلی»، «لکسی آندروود»، «گریفین گلاک»، «کیدی استریکلند»، «لیسا یامادا»، «پل ادلستین» و «شان بلیکمور» خواهند بود.

این سریال در یک شهر بندی می‌گذرد و ظهور و سقوط روابط چند نوجوان را به تصویر می‌کشد. داستان فصل دوم در سه خط زمانی متفاوت قرار داده شده و دوستی میان مگان، ایزابلا و لوک بهترین دوست مگان را روایت می‌کند که در یک عشق مثلثی گرفتار شده‌اند.

فصل اول این سریال بهار سال ۲۰۲۱ پخش شد و به سرعت به محبوبیت رسید. داستان آن فصل در مورد کیت والیس، دختری محبوب با یک زندگی فریبنده که روزی ناپدید می‌شود، و جانت ترنر، یک دختر نرد و جویای نام که مسئول ناپدید شدن کیت می‌دانستند بود. داستان فصل اول در طول سه تابستان و از زاویه دیده شخصیت‌های مختلف بازگو شد و شرح داد که چگونه دختری به ظاهر مهربان می‌تواند منفورترین فرد آمریکا تبدیل شود. «الیویا هولت»، «کیارا اورلیا»، «مایکل لندز»، «فروی گوتیرز»، «هارلی کویین اسمیت»، «آلیوس بارنز»، «بلیک لی» و «بروکلین سودانو» از جمله بازیگران فصل اول بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید