news-background
news-background

اولین تصویر از الایجا وود در فصل دوم Yellowjackets

وود تابستان گذشته به فصل دوم «یلوجکتس» پیوسته بود.

اولین تصویر رسمی از «الایجا وود» در فصل دوم «یلوجکتس» (Yellowjackets) شبکه شوتایم رونمایی شد. وود در این سریال نقش شخصیتی به نام والتر را بازی می‌کند که یک «کارآگاه متعهد است و «میستی» (کریستینا ریچی) را به شکلی غیرمنتظره به چالش می‌کشد.»

«ملانی لینسکی» برنده جایزه «انتخاب منتقدین»، «جولیت لوییس» نامزد اسکار و امی، «کریستینا ریچی» نامزد امی و «تانی سایپرس» دیگر بازیگران سریال خواهند بود. «لورن امبروز» (Servant) و «سایمون کسل» (Obi-Wan Kenobi)‌ به عنوان بازیگران جدید به سریال اضافه شده‌اند.

این درام ترسناک داستان‌هایی در دو بازه زمانی روایت می‌کند. یکی پس از سانحه یک سقوط هواپیما، وقتی اعضای یک تیم فوتبال دختران باید برای بقا تلاش کنند؛ و دیگری در سنین بزرگسالی آن‌ها، وقتی که با آسیب روحی ناشی از آن سانحه دست به گریبانند.

«اشلی لایل» یکی از پدید‌آورندگان سریال می‌گوید: «وقتی الایجا پذیرفت که بیاید و در «یلوجکتس» بازی کند باورمان نمی‌شد. از سال‌ها قبل هوادار او بوده‌ایم (بعضی از ما از دبیرستان!* و خوشحالیم که گزارش کنیم استعداد بی‌نظیر او با مهربانی، خونگرمی، و اشتیاق او برای کارش همخوانی دارد.»

«یلوجکتس» مانند فصل دوم به صورت زودهنگام سفارش ساخت فصل سوم را دریافت کرده است. فصل اول این سریال هفت نامزدی امی دریافت کرده بود و به صورت میانگین بیش از ۵ میلیون بیننده هفتگی داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید