news-background
news-background

ادامه موج کنسل شدن سریال‌های تمدید شده: Pantheon و Inside Job قربانیان جدید

دو سریال «خودزنی» و «معبد خدایان» در نتفلیکس و ای‌ام‌سی کنسل شدند.

در هفته‌های اخیر چند سریال تمدید شده و حتی فیلمبرداری شده کنسل شده‌اند. این اقدامات باعث شده که تمدید شدن مجموعه‌های تلویزیونی برای فصل جدید تضمینی برای ادامه پیدا کردن آن‌ها نباشد. شبکه ای‌ام‌سی چند سریال تمدید شده از جمله «خیابان ۶۱ام» (61st Street) را لغو کرده بود تا بنا بر گزارش‌هایی ۴۰۰ میلیون دلار در تولید محتوا صرفه‌جویی کند.

آخرین قربانی این استراتژی سریال انیمیشن «معبد خدایان» (Pantheon) است. در این سریال به نویسندگی «کریگ سیلورستین» بازیگرانی چون «دنیل دای کیم»، «پل دینو»، «کیتی چانگ»، «آرون اکهارت» و «تیلور شیلینگ» صداپیشیگی کرده‌اند. این سریال در حالی کنسل شد که سفارش ساخت دو فصل را دریافت کرده بود.

داستان «معبد خدایان» در مورد زن جوانی است که پیام‌هایی از پدر درگذشته‌اش دریافت می‌کند و متوجه می‌شود که ذهن او در یک فضای «ابری» آپلود شده است. پخش فصل اول این سریال از سپتامبر ۲۰۲۲ آغاز شد و در ماه اکتبر به پایان رسید. آن فصل از ۱۵ نقد امتیاز «راتن تومیتوز» ۱۰۰ درصد دریافت کرد و تولید فصل دوم از آگست پیش آغاز شد.

«شیون تاکئوچی» پدید‌آورنده سریال «خودزنی» (Inside Job) نیز تأیید کرده است فصل دوم این مجموعه تلویزیونی انیمیشن بزرگسالانه در نتفلیکس تولید نخواهد شد.

تاکئوچی در توییتر می‌نویسد: «با دلشکستگی تأیید می‌کنم که نتفلیکس تصمیم گرفت فصل دوم «خودزنی» را کنسل کند. در گذر سال‌ها، این شخصیت‌ها برای من به آدم‌های واقعی تبدیل شدند، و ناراحتم که نمی‌توانم شاهد رشدشان باشم. ریگان و برت لایق یک پایان و سرانجام یافتن خوشبختی بودند.»

«چیس میچل» دیگر نویسنده سریال پیش‌تر شایعه کنسل شدن این سریال را با توییتی مبهم تقویت کرده بود. «پاپ‌کالچر» گزارش داده است که میچل در یکی از توییت‌هایش می‌نویسد: «نمی‌دانم اجازه دارم این را بگویم یا نه اما راستش آن شبکه استریم دیگر به انیمیشن اهمیتی نمی‌دهد بنابراین به جهنم.»

داستان «خودزنی» در دنیایی می‌گذرد که بزرگ‌ترین تئوری‌های توطئه واقعیت دارند و شش تشکیلات سری بر مردم و دنیا حکمرانی می‌کنند. «ریگان ریدلی» با صداپیشگی «لیزی کپلان» یک آمریکایی ژاپنی تبار و مهندس رباتیک است که باور دارد دنیا می‌تواند به جای بهتری تبدیل شود. «کریستین اسلیتر»، «کلارک دوک»، «تیشا کمبل»، و «اندی دیلی»، از جمله دیگر صداپیشگان سریال در فصل اول بودند.

فصل اول «خودزنی» اکتبر ۲۰۲۱ پخش شد و ۲۱.۲۴ میلیون ساعت در هفته اول بیننده داشت. بخش دوم از فصل اول ۱۸ نوامبر ۲۰۲۲ از راه رسید در حالی که نتفلیکس ژوئن گذشته سفارش ساخت فصل دوم را صادر کرد. فصل اول که در قالب ۲۰ اپیزود ساخته شد از «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۹ درصد دریافت کرده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ دی ۱۴۰۱ ۱۰:۳۲

چرا inside job? 😭چرا نتفلیکسسسس چراااا؟؟؟

نمایش اسپویل
۱۹ دی ۱۴۰۱ ۲۰:۵۴

لعنت به نتفلیکس Inside Job خیلی خوب بود برای چی انیمیشن های بی محتوایی مثل هورنی مانستر باید تا 6 فصل هم پیش برن ولی این بلا سر پروژه های خوب بیاد؟ :(((((((((

نمایش اسپویل