news-background
news-background

واکنش جیمز گان به «داد و بیداد توهین‌آمیز» هواداران دی‌سی: گل گدوت را از دنیای دی‌سی بیرون نینداخته‌ایم

گان و «پیتر سفران» مدیران جدید استودیوی دی‌سی خواهند بود.

«جیمز گان» به شایعه دیگری در مورد آینده فیلم‌های استودیوی دی‌سی واکنش نشان داد. در پی جدایی «هنری کویل» از نقش «سوپرمن» و «پتی جنکینز» از «زن شگفت‌انگیز ۳» (Wonder Woman 3) بسیاری از هواداران دی‌سی گمانه‌زنی کردند که «گل گدوت» هم جایی در میان برنامه‌های گان و «پیتر سفران» نخواهد داشت و از دنیای دی‌سی «بیرون انداخته شده» است.

گان با این حال در واکنش به این ادعا در پاسخ به یکی از هواداران در شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌نویسد: «نمی‌دانم این ادعا که گل «بیرون انداخته شده» را از کجا آورده‌اید.»

پیش‌تر گزارش شده بود که جنکینز فیلمنامه «زن شگفت‌انگیز ۳» را به دی‌سی و برادران وارنر تحویل داده است. این فیلمساز پس از لغو پروژه با انتشار بیانیه‌ای گفت او هرگز کناره‌گیری نکرده است. پیش از این بیانیه نیز گدوت با انتشار پیامی وعده داده بود که منتظر «فصل بعدی» ماجراهای این ابرقهرمان باشند.

کارگردان «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) دوشنبه این هفته در توییتر به «داد و بیداد توهین‌آمیز» هواداران واکنش نشان داده و نوشته بود: «یکی از مسائلی که من و پیتر از آن آگاه بودیم وقتی این شغل را به عنوان مدیران استودیوی دی‌سی پذیرفتیم این بود که گروه قلیلی از مردم در فضای آنلاین می‌توانند پرسروصدا و نامهربان باشند، اگر بخواهم بدون اغراق بگویم. هیچ‌کس دوست ندارد که مورد آزار و اذیت قرار بگیرد یا به او را با القابی صدا بزنند، اما راستش را بخواهید حالات بسیار بدتری را پشت سر گذاشته‌ایم. داد و بیداد توهین‌آمیز هرگز و هرگز بر عمل ما تأثیر نمی‌گذارد.»

گروهی از هواداران دی‌سی در واکنش به این توییت استفاده گان از واژه «قلیل» را برنتافتند و مدعی شدند که شمار زیادی از هواداران از استراتژی و تصمیمات استودیو رضایت ندارند.

در روزهای گذشته گزارش شد که گان نویسنده یک فیلم «سوپرمن» جدید خواهد بود. او در توییت دیگری اضافه می‌کند: «تصمیمات ما برای «دنیای دی‌سی» بر اساس آن چیزی است که فکر می‌کنیم برای داستان و برای شخصیت‌های دی‌سی که نزدیک به ۸۵ سال از عمرشان می‌گذرد بهتر است. شاید این تصمیمات عالی باشند، شاید نباشند، اما از صمیم دل و با صداقت اتخاذ شده و همواره به داستان توجه شده است.»

گان این هفته از سوی «ری فیشر» به «خیرخواهی قلابی» در توییتر متهم شد. بازیگر نقش «سایبورگ» در فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) نوشته بود که گان از «جاس ویدون» کارگردان متهم به بدرفتاری حمایت کرده است: «اینکه جیمز گان از توییتر برای خیرخواهی قلابی استفاده می‌کند خیلی جالب است. اینکه او خودش را برای «جاس ویدون» به آب و آتش زد و از طرف او عذرخواهی کرد، و بعد فوراً پیش از پذیرش شغل جدیدش آن را حذف کرد اما جالب نیست. ظاهراً زیر بار عذرخواهی نرفتن به خاطر رفتارهای سمی لازمه استخدام در دی‌سی و برادران وارنر است.»

گان در واکنش به فیشر می‌نویسد:‌ «همه توییت‌های من پس از چند ماه به صورت خودکار حذف می‌شوند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید