news-background
news-background

پتی جنکینز: از فیلم Wonder Woman 3 کناره‌گیری نکردم

کارگردان «زن شگفت‌انگیز» با انتشار بیانیه‌ای به لغو قسمت سوم واکنش نشان داد.

«پتی جنکینز» کارگردان فیلم‌های «زن شگفت‌انگیز» (Wonder Woman) سه‌شنبه این هفته به لغو قسمت سوم از سوی برادران وارنر دیسکاوری و دی‌سی واکنش نشان داد و سعی کرد ابهامات را برطرف کند.

جنکینز تأکید می‌کند که او تمایلی به لغو شدن پروژه نداشته است: «وقتی اعتراضات به لغو فیلم «زن شگفت‌انگیز ۳» شروع شد، این شایعه را با هدف جذب مخاطب پخش کردند که من باعث شده‌ام پروژه لغو شود و یا من کناره‌گیری کرده‌ام. این ادعا حقیقت ندارد. هرگز کناره‌گیری نکردم. آماده بودم تا هر خواسته‌ای را بررسی کنم. تا جایی که متوجه شدم در این مقطع هیچ کاری از دست من برنمی‌آمد تا پروژه را پیش ببرم.»

جنکینز پیش‌نویس اخیر فیلمنامه «زن شگفت‌انگیز ۳» را با همکاری «جف جانز» به نگارش درآورده بود اما استودیوی دی‌سی با مدیران جدیدش «جیمز گان» و «پیتر سفران» تشخیص دادند که این پروژه جایی در برنامه‌های آینده دنیای سینمایی دی‌سی ندارد و با سیاست‌های «دیوید زاسلاو» مدیر عامل برادران وارنر دیسکاوری سازگار نیست.

جنکینز ادامه می‌دهد: «دی‌سی به روشنی دستخوش تغییراتی شده که باید اتخاذ شوند، بنابراین متوجه هستم که این تصمیمات دشوارند. نمی‌خواهم مسیر زیبایی که با «زن شگفت‌انگیز» طی کردیم با اتفاقی منفی به پایان برسد.»

جنکینز در جایی دیگر جزئیات بیشتری از فیلم «اسکادران روگ» (Rogue Squadron) در دنیای «جنگ ستارگان» می‌گوید که تولیدش در سال ۲۰۲۰ تأیید شد و در حال حاضر قرار است کریسمس سال آینده اکران شود. این فیلمساز می‌گوید برای این فیلم هیجان‌زده است اما تمایل داشته پس از پروژه لغو شده «زن شگفت‌انگیز ۳» آن را کارگردانی کند.

جنکینز می‌نویسد: «نمی‌دانم ساخته خواهد شد یا نه. هرگز نخواهیم دانست تا وقتی فرایند نویسندگی به پایان برسد، اما به پتانسیل آن امیدوارم.»

«جیمز گان» پیش‌تر در مورد کنسل شدن «زن شگفت‌انگیز ۳» گفته بود: در مورد گزارش دیروز «هالیوود ریپورتر»، بخش‌هایی از آن صحت دارد، بخش‌هایی نیمه-صحیح است و برخی حقیقت ندارند، و در مورد بخش‌های دیگری از آن هم تصمیم‌گیری نشده است.» در گزارش «هالیوود ریپورتر» آمده بود که تولید دنباله «بلک آدام» (Black Adam)، «مرد پولادین ۲» (Man of Steel 2) و «آکوامن» (Aquaman 3) قطعی نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید