news-background
news-background

تمدید شدن زودهنگام سریال Yellowjackets برای فصل سوم؛ Shantaram چارلی هانام کنسل شد

شوتایم سفارش ساخت فصل سوم «یلوجکتس» را به شکل زودهنگام صادر کرد.

«یلوجکتس» (Yellowjackets) شوتایم مانند فصل دوم به صورت زودهنگام سفارش ساخت فصل سوم را دریافت کرد. فصل اول این سریال هفت نامزدی امی دریافت کرده بود و به صورت میانگین بیش از ۵ میلیون بیننده هفتگی داشت. نزدیک به سه ماه پیش از پخش فصل دوم، شوتایم حالا سفارش ساخت فصل سوم این سریال به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «اشلی لایل» و «بارت نیکرسون» را صادر کرده است.

این درام ترسناک داستان‌هایی در دو بازه زمانی روایت می‌کند. یکی پس از سانحه یک سقوط هواپیما، وقتی اعضای یک تیم فوتبال دختران باید برای بقا تلاش کنند؛ و دیگری در سنین بزرگسالی آن‌ها، وقتی که با آسیب روحی ناشی از آن سانحه دست به گریبانند. «کریستینا ریچی»، «جولیت لوییس»، «تانی سایپرس»، «الا پرنل»، «سامانتا هانراتی»، «سوفی تاچر»، «جزمین ساووی براون»، «سوفی نیلیس»، «استیون کروگر» و «وارن کول» از جمله بازیگران این سریال به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «اشلی لایل»، «بارت نیکرسون» و «جاناتان لیسکو» بوده‌اند.

اپل تی‌وی+ این هفته تأیید کرد که فصل دوم سریال «شانتارام» (Shantaram) با بازی «چارلی هانام» را تولید نمی‌کند. این در حالی است که قسمت پایانی از فصل اول این سریال ۱۶ دسامبر پخش خواهد شد.

داستان سریال «شانتارام» که با همکاری پارامونت به تولید رسیده، در استرالیا و هندوستان می‌گذرد. نویسندگی سریال به «اریک وارن سینگر» (American Hustle) سپرده شده تا ماجرای «لین» (هانام) را برای تلویزیون بازگو کند، مردی که از زندانی در استرالیا گریخته و در شهر شلوغ بمبئی گم می‌شود. سرنوشت میان او و دوستان و خویشانش جدایی انداخته اما در دنیای زیرزمینی هند زندگی تازه‌ی برای خود می‌جوید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید