news-background
news-background

تریلر فیلم Showing Up: کمدی کلی رایکارد با بازی میشل ویلیامز

کارگردانی «برخی زنان» با یک فیلم کمدی بازگشته است.

تریلر فیلم «حضور» (Showing Up) «کلی رایکارد» با بازی «میشل ویلیامز» رونمایی شد. رایکارد سه سال پس از فیلم تحسین‌شده «اولین گاو» (First Cow) با یک کمدی بازگشته و داستانی در مورد یک مجسمه‌ساز با بازی «میشل ویلیامز» روایت کرده است. رایکارد و ویلیامز در فیلم‌های «وندی و لوسی» (Wendy & Lucy)، «میان‌بر میک» (Meek’s Cutoff) و «بعضی زنان» (Certain Women) همکاری کرده بودند.

فیلم «حضور» پرتره‌ای است از هنرمندی در آستانه‌ برگزاری یک نمایشگاه سرنوشت‌ساز و ملاقاتش با دوستان و آشنایان و همکاران که از هرج‌ومرج زندگی‌اش برای برای خلق یک اثر بزرگ الهام می‌گیرد.

رایکارد فیلمنامه این فیلم را با همکاری «جاناتان ریموند» به نگارش درآورده است. دیگر بازیگران فیلم «هونگ چاو»، «آندره بنجامین»، «جاد هرش»، «جان ماگارو»، «لورن لاکیس»، «دنزل رودریگز»، «ژان-لوک بوشرو»، «تد رونی»، «ماریان پلانکت»، «هدر لوییس»، «چیس هاکینز» و «ایزابل مار» خواهند بود.

«حضور» هشتمین فیلم بلند رایکارد است که در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۵ درصد دریافت کرده است. این فیلمساز در جشنواره کن در مورد همکاری با ویلیامز گفته بود: «میشل روشی دارد که بخش‌هایی از آن برای من اسرارآمیز است و بخشی‌هایی از آن توضیح‌پذیر است. او پرسش‌ها، پاسخ‌ها و فکر کردن در موردش را دوست دارد.»

ویلیامز فیلم‌های رایکارد را دارای یک لایه به‌شدت مرموز می‌داند: «احساس می‌کنم چیزی وجود دارد، یک لایه دیگر وجود دارد که من خیلی شناختی از آن ندارم.»

استودیوی ای-۲۴ «حضور» را بهار سال آینده اکران می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید