news-background
news-background

سریال‌های Warrior Nun و Minx کنسل شدند؛ تاریخ پخش فصل دوم How I Met Your Father

«راهبه جنگجو» پس از دو فصل کنسل شد.

سریال اکشن و فانتزی «راهبه جنگجو» (Warrior Nun) با بازی «آلبا باپتیستا» پس از دو فصل در نتفلیکس کنسل اعلام شد. فصل دوم این سریال نوامبر امسال پخش شد و به رتبه پنجم پربیننده‌ترین سریال‌های انگلیسی زبان شبکه رسید. به فاصله کوتاهی پس از آنکه «سایمون بری» نویسنده سریال کنسل شدن سریال را تأیید کرد، هشتگ‌های «راهبه جنگجو را نجات دهید» در شبکه‌های اجتماعی ترند شد.

فصل اول «راهبه جنگجو» تابستان سال ۲۰۲۰ پخش شد و داستانی زنی به نام «ایوا» را بازگو کرد که در یک سردخانه به هوش می‌آید و از اینکه خود را در میان گروهی از از چند صد ساله زنده می‌بیند شگفت‌زده می‌شود.

«تریستان اولوئا»، «تویا ترنر»، «کریستینا تونتری-یانگ»، «اولیویا دلکان»، «سیلویا دی فانتی»، «ریچارد کلوتیه»، «جک مولارکی» و «لورینا آندریا» دیگر بازیگران فصل دوم سریال بودند. «سایمون بری» نویسنده و شورانر این سریال در فصل اول بر اساس کتاب مصور «بن دان» به همین نام بود.

اچ‌بی‌او مکس این هفته سریال «هرزه» (Minx) را پس از یک فصل کنسل کرد. استودیوی لاینزگیت تأیید کرده است که این مجموعه تلویزیونی در حالی به لغو شده که سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرده و فیلمبرداری آن به پایان رسیده است.

این سریال یکی از چندین پروژه‌هایی است که پس از دریافت چراغ سبز از طرف اچ‌بی‌او مکس کنسل می‌شوند. فیلم «بت‌گرل» (Batgirl) یکی از اولین قربانیان استراتژی جدید کمپانی تازه ادغام شده برادران وارنر دیسکاری بود که در مرحله تدوین بایگانی شد.

سریال «هرزه» با بازی «اوفلیا لاویباند» و «جیک جانسون» و به نویسندگی «الن راپاپورت» داستانی در دهه ۱۹۷۰ لس‌آنجلس و در مورد یک زن فمینیست روایت می‌کند که سعی دارد مجله‌ای در مورد مشکلات زنان منتشر کند اما تلاش او به انتشار یک مجله پورنوگرافی برای زنان می‌انجامد. دیگر بازیگران سریال «ایدارا ویکتور»، «جسیکا لو»، «اسکار مونتویا»، «لنان پرهام» و «مایکل آنگارانو» بودند. «الیزابت پرکینز» قرار بود در فصل دوم نقش‌آفرینی کند.

پلتفرم هولو این هفته اعلام کرد که فصل دوم سریال «آشنایی با پدر» (How I Met Your Father) سه‌شنبه، ۲۴ ژانویه پش خواهد شد. تولید فصل دوم این سریال که اسپین‌آفی برای «آشنایی با مادر» (How I Met Your Mother) شبکه سی‌بی‌اس است فوریه سال گذشته تأیید شد.

«هیلاری داف»، «فراسیا رایسا»، «کریس لوول»، «برندن مایکل هال»، «تام اینسلی»، «تاین ترن»، «سراج شرما» و «کیم کاترال» ستاره «جنسیت و شهر» (Sex and the City) از جمله بازیگران فصل اول این سریال بودند.

داف در این مجموعه نقش «سوفی» را بازی خواهد کرد که برای پسرش داستان آشنایی با پدر را بازگو می‌کند، همان‌گونه که «جاش ردنر» و «تد موزبی» در سریال اصلی کردند. داستان در سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد جایی که سوفی و گروهی از دوستان صمیمی‌اش می‌خواهند جایگاه خود در دنیا را کشف کنند و بدانند در عصر اپلیکیشن‌ها عاشق شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید