news-background
news-background

تریلر Pale Blue Eye: همکاری کریستین بیل با ادگار آلن پو برای یافتن قاتل

نتفلیکس تریلر رسمی فیلم «چشم آبی روشن» (Pale Blue Eye) به کارگردانی «اسکات کوپر» و بازی «کریستین بیل» را منتشر کرد. پیش‌تر تأیید شده بود که این فیلم قبل از آنکه از ۶ ژانویه در دسترس مشترکین نتفلیکس قرار بگیرد، دو هفته به صورت محدود در سالن‌های سینما اکران خواهد شد. کوپر و بیل در فیلم‌های «خارج از کوره» (Out of the Furnace) و «دشمنان» (Hostiles) با یکدیگر همکاری کرده بودند.

بیل در فیلم «چشم آبی روشن» که اقتباسی است از رمانی به همین نام نوشته «لوییس بیارد» نقش یک کارآگاه کارکشته را بازی می‌کند و از جوانی کمک می‌گیرد که بعدها قرار است «ادگار آلن پو» معروف شود. این فیلم داستانی در مورد تلاش برای حل معمای قتل‌هایی روایت می‌کند که در سال ۱۸۳۰ و آکادمی ارتش ایالات متحده روی می‌دهند.

دیگر بازیگران فیلم «هنری ملینگ»‌ در نقش «ادگار آلن پو»، «جیلین اندرسون»، «توبی جونز»، «لوسی بوینتون»، «شارلوت گینزبورگ» «هری لاتی»، «سایمون مک‌برنی»، «تیموتی اسپال»، «هدلی رابینسون»، «جویی بروکس»، «برنان کیل کوک»، «گیدین گلیک»، «مت هلم»، «استیون مایر»، «چارلی تاهان» و «رابرت دووال» خواهند بود.

کوپر در سال ۲۰۱۳ همکاری با بیل را با راندن یک مازراتی تشبیه کرده و به «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «تنها کاری که لازم است انجام دهید فشار ملایمی به پدال گاز است – یک تذکر یا اصلاح – و او به پیش می‌تازد!»

کارگردان فیلم دو سال پیش گفته بود: «اگرچه ادگار آلن پو زاده‌ بوستون بود و در بالتیمور پس از ابتلا به روان‌آشفتگی درگذشت، اما بخش زیادی از عمر خود را در ویرجینا گذراند، زادگاه من. بنابراین من با حضور او رشد کردم. او ژانر کارآگاهی را به ما بخشیده، و هنور در فرهنگ ما حضور دارد، و تمامی نویسندگان ژانر وحشت، معما، و علمی-تخیلی به پو مدیونند.»

نتفلیکس «چشم آبی روشن» را ۶ ژانویه منتشر می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید