news-background
news-background

فیلم Nobody 2 سال آینده فیلمبرداری خواهد شد

«دیوید لیچ» تهیه‌کننده «هیچ‌کس» (Nobody) آگست گذشته تأیید کرده بود که فیلمنامه قسمت دوم این فیلم اکشن در حال نگارش است. اما «کلی مک‌کورمیک» دیگر تهیه‌کننده فیلم که امسال «شب خشن» (Violent Night) با بازی «دیوید هاربر» را روی پرده دارد، می‌گوید این دنباله سال آینده میلادی فیلمبرداری خواهد شد.

مک‌کورمیک می‌گوید: «امیدواریم که از سال آینده بسازیمش، بنابراین دعا می‌کنیم. تئوری ما این است که برای ساختن یک دنباله نباید فقط یک دنباله خوب بسازید. باید یک دنباله عالی بسازید. و بنابراین مهم این است که درست ساخته شود. و اگر چنین شود، می‌توانیم امیدوار باشیم که سال آینده فیلمبرداری را آغاز کنیم.»

قسمت اول «هیچ‌کس» که با بودجه ۱۶ میلیون دلاری ساخته شد ۶۱.۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. «هیچ‌کس» به کارگردانی «ایلیا نیشولر» و نویسندگی «درک کلستاد» داستانی در مورد یک مرد خانواده نرم‌خو با بازی «باب اودنکرک» روایت کرد که پس از تحقیر شدن در خانه‌اش توسط سارقین انتقامی خونین می‌گیرد. دیگر بازیگران قسمت اول «کریستفر لوید»، «کانی لینسن»، «مایکل آیرون‌ساید»، و «آرزی‌ای» بودند.

«ایلیا نیشولر» کارگردان قسمت اول نیز در مصاحبه با «جابلو» تأیید کرده بود که نگارش فیلمنامه دنباله‌ای برای «هیچ‌کس» آغاز شده است: «در این دنیا داستان‌های بسیاری برای روایت وجود دارند. می‌دانم که [درک کولستاد] کار بر روی دنباله را شروع کرده است.»

اودنکرک در جشنواره فیلم ونی گفته بود: «هنوز چند بار در هفته ورزش می‌کنم و اگر ادامه دهم من را در فیلم‌های اکشن بیشتری خواهید دید. سکانس‌های اکشن را بسیار لذت‌بخش می‌دانم و بسیار نزدیک به کمدی اسکچ… تقریباً انگار مردم دوست دارند پیرمردها به سرشان بزند. چرا به نظر همه منطقی می‌رسد؟ جالب است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید