news-background
news-background

انتقاد بازیگر Lord of the Rings از تولید سریال برای پول

«برنارد هیل» نقش «شاه تئودن» را در سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» بازی کرده است.

ستاره «ارباب حلقه‌ها» (The Lord of the Rings) می‌گوید علاقه‌ای به دیدن اقتباس تلویزیونی از آثار «جی.آر.آر. تالکین» ندارد و این پروژه را «اقدامی برای درآمدزایی» می‌داند. «برنارد هیل» در سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» نقش «شاه تئودون» را بازی کرده است.

هیل ۷۷ ساله که در فیلم‌هایی چون «تایتانیک» (Titanic) و «جنایت واقعی» (True Crime) «کلینت ایستوود» هم نقش‌آفرینی کرده در پاسخ به این پرسش که آیا پیش‌درآمد «ارباب حلقه‌ها» آمازون پرایم ویدیو را دیده است یا نه می‌گوید:‌ «نه، علاقه‌ای ندارم. اقدامی برای درآمدزایی است و من علاقه‌ای به تماشا یا بازی در آن ندارم. امیدوارم موفق باشند اما یک اثر واقعی نیست.»

هیل «کاملاً» معتقد است که پس از سه‌گانه اول «پیتر جکسون» فیلم یا سریال دیگری نباید ساخته می‌شد: «به نظر من وقتی «هابیت» (The Hobbit) را ساختند زیاده‌روی کردند. «هابیت» کتاب کوچکی است. خوب ساختندش – خیلی خیلی خوب. آن را گسترش دادند [اما] به نظر من فقط یک تکه لاستیک را می‌توان تا آن حد کش داد. فکر می‌کنم در «هابیت» موفق شدند چون بدون شک چیزهای خیلی خوبی در آن کتاب وجود داشت.»

قسمت اول سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (The Lord of the Rings: Rings of Power) پرایم ویدیو در روز اول ۲۵ میلیون بیننده در سراسر دنیا داشت اما به سبب تغییر نژاد برخی از شخصیت‌ها از جمله الف‌ها، با انتقاداتی از سوی هواداران دنیای تالکین مواجه شد. این سریال درام داستان‌هایی را روایت می‌کند که هزاران سال پیش از سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» روی می‌دهند.

آمازون چند ماه پیش از پخش فصل اول «حلقه‌های قدرت» تولید فصل دوم را تأیید کرده بود. انتظار می‌رود این مجموعه فانتزی در قالب پنج فصل و با بودجه ۱ میلیارد دلاری ساخته شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۲۰

دیگه وقتی خود بازیگر اون سه‌گانه‌ی شاهکار این سریالو تحریم میکنه نشون میده وضع چجوریاست :)

نمایش اسپویل
۱۱ آذر ۱۴۰۱ ۰۱:۵۳

فصل دوم کی میاد؟

نمایش اسپویل
۱۰ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۱۹

تحلیل عالی

نمایش اسپویل