news-background
news-background

جیم کری توییتر را ترک می‌کند

کری می‌گوید شبکه اجتماعی توییتر را ترک خواهد کرد.

«جیم کری» سه‌شنبه این هفته با به اشتراک گذاشتن کارتون انیمیشن اعلام کرد که در شبکه اجتماعی توییتر فعالیتی نخواهد کرد. او نوشت: «توییتر را ترک می‌کنم، اما اول این کارتونی که با دوستم جیمی هی‌وارد ساختیم را ببینید. بر اساس نقاشی یک نگهبان پیر و دیوانه فانوس دریایی است که برهنه در طوفان ایستاده، فرشتگان را فرامی‌خواند و نور لامپش را برای هدایت ما در شبی مخاطره‌آمیز می‌تاباند. همه شما را خیلی دوست دارم!»

کری در سال‌های اخیر آثار هنری‌اش را از طریق توییتر به اشتراک می‌گذاشت. او در مقطعی ۱۸.۹ میلیون دنبال‌کننده داشت اما تنها یک نفر را دنبال می‌کرد که دخترش «جین ارین کری» بود.

ستاره «ماسک» (The Mask) و «احمق و احمق‌تر» (Dumb and Dumber) به دیگر سلبریتی‌هایی می‌پیوندد که با خریداری شدن توییتر توسط «ایلان ماسک» در ماه اکتبر از این شبکه اجتماعی کوچ کردند. «استیون فرای»، «کتی گریفیث»، «ووپی گلدبرگ» و «شاندا رایمز» از جمله این افراد بودند.

ساعاتی پس از توییت کری، «موبی» موزیسین آمریکایی هم اعلام کرد که از توییتر خواهد رفت. او نوشت: «این آخرین توییت من خواهد بود. دیشب ایلان ماسک یک میم یهودی‌ستیزانه و راست‌گرایانه افراطی، یک گزارش جعلی از سی‌ان‌ان، و تصویری از اسلحه‌ها در کنار میز پاتختی‌اش منتشر کرد. توییتر چاه نژادستیزی، یهودی‌ستیزی، اطلاعات غلط، و نفرت‌پراکنی احمقانه جناح راست افراطی شده، و وقت رفتن فرارسیده است.»

توییتر سه‌شنبه این هفته تأیید کرد که سیاسیت مبارزه با نشر اطلاعات غلط در مورد پاندمی کووید را متوقف خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۸:۱۸

از نظر من ایرانی توییتر چاه نژادستیزی، ایران ستیزی، فارسی ستیزی، اطلاعات غلط، و نفرت‌پراکنی احمقانه قبیله پرستان و پانها و سایبریهای مزدور شده، و بوی تعفن میده.

نمایش اسپویل
۱۱ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۵۵

اتفاقا الان داره میره به سمت آزادی بیان .قبلا فیک بود و اجازه نمیداد حرف حق زده بشه.و کاربرای شجاع و رک گو رو حذف میکرد.

نمایش اسپویل