news-background
news-background

سخنرانی مضحک آدام سندلر در مراسم اهدای جوایز Gotham: مردم فقط باید به سندلر بخندند

سندلر با سخنرانی در مراسم «گاتهام» حضار را به وجد آورد.

«آدام سندلر» دوشنبه شب این هفته در مراسم اهدای جوایز گاتهام (Gotham) حضور پیدا کرد و با یک سخنرانی مضحک حضار را به وجد آورد. این کمدین ۵۶ ساله برای بازی در درام ورزشی «اخاذی» (Hustle) نتفلیکس جایزه افتخاری بازیگری دریافت کرد.

سندلر روی صحنه از نقل کرد که چگونه به دختران ۱۶ و ۱۴ ساله‌اش سیدی و سانی توصیه کرده قصد ندارد برای این سخنرانی متنی بنویسد و آن‌ها او را با الفاظ «بی‌ادب» و «بدجنس» خطاب قرار داده‌اند.

بازیگر «جواهر تراش‌نخورده» (Uncut Gems) می‌گوید: «بابای لعنتی خسته است. بابا سخت کار می‌کند، آرام بگیرید. گفتند: «اجازه می‌دهی سخنرانی را ما بنویسیم بابا؟ تا حرفی برای گفتن داشته باشی؟» گفتم: «حتماً.»»

سندلر با لهجه‌ای جنوبی ادامه می‌دهد: «عالیجنابان خوش‌پوش عزیز، هیپسترهای تحصیل‌کرده و دیگر یک درصدی‌های مراسم گاتهام، سپاسگزاریم که به بابای ما، آقای آدام سندلر، این جایزه یادبود معتبر دستاور هنری عمر، دوران را به در زمان اوج به بهترین [کمدین] تاریخ اهدا می‌کنید. برای او که بیشتر جوایزش شبیه ظرف پاپ‌کورن [MTV Awards]، سفینه فضایی، یا مینی-اسکارهای قلابی با جمله «پدر سال» است خیلی ارزش دارد، جوایزی که او متأسفانه خودش وقتی در میدان مه‌گرفته تایمز دلش با حال خودش سوخته خریداری کرده.»

سندلر سپس توضیح می‌دهد که چرا دخترانش در این مراسم حضور ندارند:‌ «نمی‌خواهم در شبی که قرار است به من و بزرگی من اختصاص داده شود تمام مدت به این سؤال شما دو نادان تازه بالغ‌شده گوش دهم که فریاد می‌زنید: «تیموتی شالامی کجاست؟»»

دختران کمدین در ادامه می‌گویند وقتی سندلر به خانه برمی‌گردد اجازه انجام امور ممنوعه ای از جمله «خندیدن با صدای بلند به فیلم‌های بن استیلر» را خواهند داشت: «آخرین باری که بابا مچ ما را در حین خندیدن به سه‌گانه «ملاقات با والدین» (Meet the Parents) [با بازی بن استیلر] گرفت، فوراً به جایی که اسمش را «اتاق عربده» گذاشته و ما به آن «حمام» می‌گوییم رفت و نعره زد: «فقط سندلر مردم را می‌خنداند. گور پدر کمدین‌های دیگر.»»

سندلر در ادامه این سخنرانی شش دقیقه‌ای دو اصل حرفه‌ای خود را توضیح داد: «آدم‌های زندانی هم فیلم نیاز دارند، و شبکه تی‌بی‌اس باید بین همه آن مسابقات بسکتبال لعنتی محتوایی برای پخش داشته باشد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید