news-background
news-background

سیلوستر استالونه: بازیگری در تلویزیون دشوارتر از سینما است

استالونه به تازگی در سریال «شاه تولسا» دیده شده است.

«سیلوستر استالونه» اعتراف می‌کند که بازیگری در تلویزیون سخت‌تر از سینما است. این بازیگر کهنه‌کار به تازگی سریال «شاه تولسا» (Tulsa King) پارامونت+ دیده شده است. «تیلور شریدان» پدیدآورده «یلواستون» (Yellowstone) فیلمنامه قسمت اول سریال را طی سه روز نوشته و استالونه را به سرعت برای امضای قرارداد راضی کرده است. او سپس نویسندگی قسمت‌های بعدی را به «ترنس وینتر» نویسنده «سوپرانوها» (Sopranos) می‌سپارد.

وینتر در مصاحبه با «ورایتی» می‌گوید پس از خوانده فیلمنامه «درخشان» شریدان با او تماس گرفته تا تغییراتی در آن ایجاد کند – از جمله تغییر محل وقوع داستان از کانزاس سیتی به تولسا.

وینتر می‌گوید: «تیلور می‌گفت: «این بچه تو است. من حق عیادت از او را دارم.» به قولش عمل کرد. پیش از شروع فیلمبرداری یک بار به محل فیلمبرداری رفتم و با او دیدار کردم.»

استالونه در اولین سریال تلویزیونی‌اش نقش شخصیتی به نام دوایت و شبیه به خودش را بازی می‌کند که از دنیای مدرن جداافتاده.» وینتر می‌گوید: «این مرد بسیار شوخ، بسیار زیرک و فوق‌العاده اهل مطالعه است. طعنه‌آمیز حرف می‌زند، فروتن و سرزنده است. بنابراین دوایت در واقع از بازیگرش الهام گرفته شده.»

استالونه با این شباهت‌ها موافقت می‌کند و می‌گوید: «مردم فکر می‌کنند که پس از «راکی» (Rocky) من کمی دچار افت شدم. یا پس از «رمبو» (Rambo)، به نظرشان یش از حد کم‌حرف، خطرناک و ضداجتماعی شدم. آنچه به عنوان دوایت می‌بینید همان چیزی است امروز [در من] می‌بینید. من همین فرد هستم.»

استالونه در مورد بازیگری در تلویزیون اضافه می‌کند: «خیلی سخت است. باورم نمی‌شود که برخی چهار، پنج یا شش فصل در یک سریال بازی کرده‌اند. ظالمانه است، در مقایسه با بازیگری در سینما. دیگر هرگز در مورد یک فیلم بلند نمی‌گویم: «فیلمبرداری‌اش سخت است.» در مقایسه با تلویزیون مثل تعطیلات است! واقعاً چنین است.»

اپیزودهای جدید «شاه تولسا» یکشنبه‌ها از پارامونت+ پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ آذر ۱۴۰۱ ۰۲:۲۳

👍👍❤💖

نمایش اسپویل