news-background
news-background

نویسنده Andor از علت موفقیت سریال می‌گوید: «فقط یک اثر لعنتی را دوباره تکرار نکنید»

فصل اول «اندور» (Andor) با اپیزود هیجان‌انگیز دوازدهم که به اعتقاد بسیاری بهترین اپیزود سال بود به پایان رسید. «تونی گیلروی» پدید‌آورنده، تهیه‌کننده، و نویسنده این مجموعه تلویزیونی در مصاحبه با «پلی‌لیست» از این اپیزود گفته و آنچه در فصل دوم در انتظار هواداران است.

«اندور» با بازی «دیه‌گو لونا»، «استلان اسکارزگارد»، «جنویو اورایلی» و «فایونا شا»، از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۳ درصد منتقدین دریافت کرده است. گیلروی می‌گوید امیدوار است با این سریال ثابت کرده باشد که رویکرد متفاوت به «جنگ ستارگان» جواب می‌دهد و مخاطبین تازه‌ای را جذب می‌کند.

 گیلروی می‌گوید: «چند روز پیش در مورد مسیرهایی حرف می‌زدیم که می‌تواند به واسطه این سریال باز شده باشد. امیدوارم که مسیری یک سیت‌کام سه-دوربینه «جنگ ستارگان» را باز کرده باشم. امیدوارم که مردم به اندازه کافی خلاق باشند و درس مهمی گرفته باشند، درسی که نمی‌گوید: «باید به این شکل، به این سختی، یا تا این حد واقعی» [پروژه‌های «جنگ ستارگان»] را ساخت. سرمشق مهم این است: فقط یک اثر لعنتی را دوباره تکرار نکنید. همین»

گیلروی نزدیک به ۱۰ ماه صرف «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» (Rogue One: A Star Wars Story) کرد و پس از «اندور» پنج سال از عمر خود را برای دنیای «جنگ ستارگان» خواهد گذاشت. بنابراین ممکن است پس از این سریال به تولید پروژه‌های دیگری تمایل داشته باشد و از «جنگ ستارگان» فاصله بگیرد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر است مشاور پروژه‌های مرتبط با «جنگ ستارگان» باشد یا نه می‌گوید: «در زندان چه می‌گویند؟ وقتی خارج می‌شوند چه شعاری می‌دهند؟ یک راه خروج [وجود دارد]!» تی-شرت‌هایی داشتیم که روی آن نوشته شده بود «یک راه خروج!» موعد من اواخر فوریه یا مارس خواهد بود. سرانجام بازنویسی همه فیلمنامه‌ها به پایان می‌رسد؛ همه‌چیز قطعی می‌شود؛ تا ماه مارس هر روز خواهم نوشت، و به اموری می‌پردازم که باید بپردازم، جمع و جور کردن [داستان]؛ لازم نیست فصل دیگری بنویسم، موضوعی که پیش از این فشار زیادی وارد می‌کرد، بنابراین فانتزی من این است که در ماه مارس دست کم بتوانم عقب بکشم و زندگی عادی‌تری داشته باشم و به مدت یک سال مراحل پس از تولید و سایر مسائل را پیش ببرم. پس از آن نمی‌توانم بگویم چه می‌خواهم. احمقانه‌ترین پاسخی است که می‌توانم بدهم، رفیق؛ هیچ نمی‌دانم.»

سریال «اندور» از پلتفرم دیزنی+ پخش شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید