news-background
news-background

فیلم Magic Mike's Last Dance با یک صحنه رقص ۳۰ دقیقه‌ای به پایان می‌رسد

«استیون سودربرگ» می‌گوید فیلم «آخرین رقص مایک جادویی» با یک صحنه طولانی به پایان می‌رسد.

فیلم «آخرین رقص مایک جادویی» (Magic Mike's Last Dance) به کارگردانی «استیون سودربرگ» با یک صحنه رقص طولانی و نیم ساعته به پایان می‌رسد.

سودربرگ در مصاحبه جدیدی با مجله «امپایر» می‌گوید: «می‌خواستم رقص را به شکلی عظیم منفجر کنم. یک صحنه رقص با چنینگ [تیتوم] و سلما [هایک] در کانون توجه آن داریم. و بعد بیش از ۳۰ دقیقه فیلم به یک سکانس رقص بزرگ اختصاص پیدا می‌کند.»

سودربرگ اضافه می‌کند که این سکانس در تئاتر «چپمن گرند» جنوب لندن فیلمبرداری شده و شاید همین تجربه باعث شد که پس از «مایک جادویی ۲» (Magic Mike XXL) قسمت سوم را بسازد.

سودربرگ می‌گوید: «کار من این است که چگونه هر یک از این فیلم‌ها را از دیگری متمایز کنم؟ نمی‌توانم همه آن‌ها را به یک شکل بسازم، باید رویکرد متفاوتی برای هر رقص داشته باشم. و چالش در واقع همین بود. لذت‌بخش بود، در چنین موقعیتی قرار گرفتن جنبه‌ای منفی ندارد.»

سودربرگ می‌گوید علاوه بر حضور شخصیت مایک در تئاتر معروف لندن، او در این فیلم وارد یک رابطه جدی می‌شود: «قسمت اول فیلم یک راست شخصیت‌هایی را در محیطی نشان داد که از آغاز تغییر نکرده بود. در قسمت دوم بیشتر به این پرداخته شد که زنان در شب‌هایی که بیرون می‌روند تا فانتزی‌ها و امیال جنسی را کشف کنند به دنبال چه هستند – و اینکه چگونه باید حس اسرارآمیزی را حفظ کرد، در حالی که همچنان در محیطی بود که مسائلی چون رضایت طرف مقابل در مرکز توجه است؟ قسمت سوم این موضوع را به شکلی بزرگ‌تر برسسی می‌کند، بیشتر به این دلیل که برای اولین بار می‌بینیم مایک در یک رابطه است.»

«کیتلین جرارد»، «ایوب خان دین»، «جولیت معتمد»، «ویکی پپردین»، «جمیلا جرج» و «گوین اسپوکس» دیگر بازیگران «آخرین رقص» به نویسندگی «رید کارولاین» و تهیه‌کنندگی «گرگوری جیکوبز» خواهند بود.

«آخرین رقص مایک جادویی» ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید