news-background
news-background

افشای اتفاقی هویت یکی از اولین اساتید بازیگری جنیفر لارنس: تیلور شریدان نویسنده Yellowstone

لارنس کشف می‌کند که خالق سریال «یلواستون» یکی از اولین اساتید بازیگری او بوده است.

«جنیفر لارنس» مدت‌ها پیش از آنکه برنده اسکار شود، بازیگری جویای نام در هالیوود بود. او در مقطعی در کلاس بازیگری استادی ظاهر می‌شود اما در نهایت پولش را پس می‌گیرد چون می‌گوید درس تازه‌ای از این بازیگر یاد نگرفته است.

لارنس که امسال «گذرگاه» (Causeway) اپل را روی پرده دارد، شنبه این هفته در مصاحبه‌ای می‌گوید نام آن بازیگر را به یاد نمی‌آورد. در پایان این مصاحبه، ژورنالیست «ددلاین» به لارنس می‌گوید وقتی با «تیلور شریدان» پدیدآورنده سریال «یلواستون» (Yellowstone) در مورد گسترش دنیای تلویزیونی او و «ایزابل می» بازیگر جوان «۱۸۸۱» گفت‌وگو می‌کرده، نویسنده به او گفته است که می او را به یاد لارنس می‌اندازد که در کلاس‌های او حضور پیدا کرده است. برخورد این دو به پیش از ساخته شدن فیلم «زمستان استخوان‌سوز» (Winter’s Bone) لارنس برمی‌گردد.

در واکنش به این ماجرا لارنس ابتدا با تعجب می‌پرسد: «چه؟» و سپس اضافه می‌کند: «یک نفر را به یاد می‌آورم که به مادرم گفت: «این هم پول شما. هر کاری می‌کنید دیگر او را به کلاس بازیگری نفرستید.» او تیلور شریدان بوده؟ باید به مادرم بگویم.»

شریدان با فیلم «اگر سنگ از آسمان ببارد» (Hell of High Water) نامزد اسکار بهترین نویسندگی شد و سپس دنیای سریال پربیننده «یلواستون» را با «کوین کاستنر» خلق کرد. قسمت اول از فصل پنجم این سریال به صورت میانگین ۱۵.۷ میلیون بیننده داشته است.

فیلم «گذرگاه» لارنس در جشنواره تورنتو اکران شد و ۴ نوامبر در دسترس مشترکین اپل تی‌وی‌+ قرار گرفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید