news-background
news-background

تیزر فیلم Elemental پیکسار رونمایی شد

پیکسار از اولین تیزر فیلم «عنصری» (Elemental) به کارگردانی «پیتر سون» رونمایی کرد. تازه‌ترین ساخته کارگردان «دایناسور خوب» (Good Dinosaur) یک انیمیشن کمدی رمانتیک خواهد بود.

این فیلم داستانی در مورد دو موجود «دوست‌داشتنی» به نام «امبر» و «وید»  از جنس آتش و آب است که با وجود تفاوت‌های بنیادین و اساسی کشف می‌کنند که از شباهت‌های زیادی برخوردارند. این فیلم از دوران کودکی «پیتر سون» در نیویورک الهام گرفته است.

«عنصری» اولین فیلم اریجینال پیکسار خواهد بود که از سال ۲۰۲۰ و فیلم «به‌پیش» (Onward) تنها در سالن‌های سینما اکران می‌شود. پخش فیلم‌های «روح» (Soul)، «لوکا» (Luca) و «قرمز شدن» (Turning Red) در حین پاندمی به دیزنی+ منحصر شد. فیلم «لایت‌یر» (Lightyear) که اسپین‌آفی برای «داستان اسباب بازی» (Toy Story) بود در ماه ژوئن گذشته در سالن‌های سینما اکران شد.

پیکسار در سال ۲۰۲۴ «الیو» (Elio) با صداپیشگی «آمریکا فررا» و دنباله‌ای برای «وارونه» (Inside Out) را اکران می‌کند.

سون پیش‌تر گفته بود: «والدین من اوایل دهه ۱۹۷۰ از کره مهاجرت کردند و در برانکس یک مغازه شلوغ بقالی ساختند. ما یکی از چندین خانواده‌هایی بودیم که با امید و آرزو به سرزمینی تازه می‌آمدیم – همه ما به شکل یک ظرف بزرگ سالاد فرهنگی، زبانی در محله‌ای کوچک و زیبا در هم آمیخته شدیم. این باعث شد که «ابتدایی» را بسازم. داستان ما بر اساس عناصر سنتی است – آتش، آب، خاک، و باد. برخی عناصر با یکدیگر ترکیب می‌شوند و برخی دیگر نه. چه می‌شد اگر این عناصر جان داشتند؟»

«عنصری» ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید