news-background
news-background

مدیر وارنرمدیا دیسکاوری: در دنیای دی‌سی جیمز گان چهار Batman وجود ندارد

«دیوید زاسلاو» از تولید فیلم‌های «سوپرمن» بیشتر با تهیه‌کنندگی «جیمز گان» می‌گوید.

استودیوی دی‌سی اخیراً دستخوش تغییرات گسترده‌ای بوده است، به شکلی که «جیمز گان» و «پیتر سفران» به برادران وارنر دیسکاوری پیوستند تا پروژه‌های ابرقهرمانی سینمایی و تلویزیونی این کمپانی را مدیریت کنند. در حالی که گان در توییتر ابهامات هواداران را برطرف می‌کند، «دیوید زاسلاو» مدیر برداران وارنر دیسکاوری در «کنفرانس فناوری، اینترنت، رسانه و ارتباطات بازار سرمایه» (RBC TIMT)، از رویکرد ساده استودیو گفت.

زاسلاو می‌گوید: «من فکر می‌کنم در چند سال آینده، شاهد رشد و فرصت‌های زیادی در دی‌سی خواهید بود. چهار «بتمن» وجود نخواهد داشت.»

زاسلاو با وضعیت پیچیده فعلی شخصیت «بتمن» در فیلم‌های برادران وارنر و دی‌سی شوخی می‌کند، جایی که سه بازیگر یانقش این ابرقهرمان نمادین را بازی کرده‌اند و یا به زودی بازی خواهند کرد. علاوه بر «بتمن» رابرت پتینسون، «بن افلک» نقش این شخصیت را در فیلم‌های «دنیای گسترده دی‌سی» (DCEU) بازی کرده است اگرچه آخرین بار در «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) سال گذشته دیده شده است.

علاوه بر این، «مایکل کیتون» که در سال‌های ۱۹۸۹ و ۱۹۹۲ نقش این شخصیت را در فیلم‌های «بتمن» بازی کرد، با فیلم «فلش» (The Flash) سال آینده باز خواهد گشت. او قرار بود در فیلم «بت‌گرل» (Batgirl) اچ‌بی‌او مکس نیز ظاهر شود اما این پروژه در مرحله پس از تولید لغو شد.

زاسلاو فاش می‌کند که گان در حال حاضر مشغول کار بر روی فیلمنامه یک فیلم دی‌سی است. لو اضافه می‌کند که سفران چندگانه «آکوامن» را «اصلاح» خواهد کرد و احتمالاً به فیلمبرداری مجدد «آکوامن و قلمرو گمشده» (Aquaman and the Lost Kingdom) با بازی «جیسون موموآ» ارجاع می‌دهد. زاسلاو علاوه بر این می‌گوید این دو یک «رساله» برای اینکه دنیای دی‌سی جدید خلق می‌کنند تا نقشه راهی باشد برای پروژه‌های آینده استودیو.

در مورد اینکه چه فیلم‌هایی با گان و سافران ساخته خواهند شد، زاسلاو به طور خاص از «سوپرمن» به عنوان شخصیتی که باید روی آن سرمایه‌گذاری کنند نام می‌برد. آخرین فیلم جداگانه این شخصیت «مرد پولادین» (Man of Steel) است که نه سال پیش و در سال ۲۰۱۳ اکران شد. «هنری کویل» که نقش «سوپرمن» را در آن فیلم و هر دو نسخه «لیگ عدالت» بازی کرده، امسال در صحنه پایانی فیلم «بلک آدام» (Black Adam) ظاهر شد و تایید کرد که دوباره برای ایفای این شخصیت بازخواهد گشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید