news-background
news-background

نتفلیکس فصل دوم و سوم Monster را می‌سازد؛ بازگشت The Watcher برای فصل دوم

«هیولا» و «نظاره‌گر» برای فصل دوم بازمی‌گردند.

نتفلیکس سریال «هیولا» (Monster) را تا فصل سوم ادامه می‌دهد. این پلتفرم استریم تأیید کرد که فصل دوم سریال «نظاره‌گر» (The Watcher) را نیز می‌سازد. هر دوی این سریال‌ها با تهیه‌کنندگی «رایان مورفی» و «ایان برنان» ساخته شدند. «هیولا» ۲۱ سپتامبر و «نظاره‌گر» ۱۳ اکتبر در دسترس قرار گرفتند.

فصل اول «هیولا» بر روی قاتل زنجیره‌ای معروف «جفری دامر» تمرکز کرد. دو فصل بعدی به گفته نتفلیکس بر روی «دیگر هویت‌های هیولاواری که در جامعه تأثیرگذار بودند» متمرکز خواهد بود.

نتفلیکس پیش‌تر اعلام کرده بود که «دامر» با ۷۰۱.۳۷ میلیون ساعت بیننده دومین سریال پربیننده انگلیسی زبان تاریخ پلتفرم پس از فصل چهارم «موجودات عجیب» (Stranger Things) بوده است. این عنوان بحث‌برانگیز در ۲۸ روز اول ۱ میلیارد ساعت دیده شده است. سریال «دامر» با بازی «اویان پیترز» در نقش «جفری دامر» قاتل زنجیره‌ای با انتقاد خانواده قربانیان دامر از جمله مادر یکی از قربانیان مواجه شده است.

داستان سریال «نظاره‌گر» از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده و فروپاشی زندگی زوجی را به تصویر می‌کشد که پس از نقل مکان به منزل رؤیایی‌شان در نیوجرزی، چند نامه از یک مزاحم به نام «مراقب» دریافت می‌کنند. «نایومی واتس» و «بابی کاناواله» بازیگر زوج قصه خواهند بود. مورفی برای این سریال بازیگرانی چون «جنیفر کولیج»، «مارگو مارتیندیل»، «میا فارو»، «کریستفر مک‌دونالد»، «ریچارد کینگ» و بسیاری دیگر را گرد هم آورده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید