news-background
news-background

بازیگران سریال The Gentlemen گای ریچی و نتفلیکس معرفی شدند

«تئو جیمز» و «جانکارلو اسپوزیتو» در سریال «جنتلمن‌ها» نقش‌آفرینی می‌کنند.

بازیگران نسخه تلویزیونی «جنتلمن‌ها» (The Gentlemen) نتفلیکس معرفی شدند. «تئو جیمز» که به تازگی در «نیلوفر سفید» (The White Lotus) اچ‌بی‌او دیده شده، بازیگر نقش اول سریال است و در مقابل «کایا اسکودلاریو»، «دنیل اینگز»، «جولی ریچاردسون»، «جانکارلو اسپوزیتو»، «پیتر سرافینوویتس»، و «وینی جونز» نقش‌آفرینی می‌کند. جونز در فیلم «قاپ‌زنی» (Snatch) با ریچی همکاری کرده است.

نتفلیکس می‌گوید نسخه تلویزیونی «جنتلمن‌ها» با گروه به کلی جدیدی از بازیگران ساخته خواهد شد. فیلمبرداری پروژه از ۷ نوامبر در بریتانیا آغاز می‌شود. جیمز نقش ادی را بازی می‌کند، یک نجیب‌زاده انگلیسی که کشف می‌کند مالک بزرگ‌ترین مزارع ماریجونا در اروپا است.

نسخه سینمایی داستانی در مورد رئیس یک گروه قاچاق ماریجوانا به نام «میکی پیرسون» با بازی «متیو مک‌کانهی» و تلا‌ش‌های او برای کناره‌گیری از دنیای تجارت غیرقانونی روایت کرد. در نسخه سینمایی علاوه بر مک‌کانهی، «چارلی هانام»، «هنری گولدینگ»، «میشل داکری»، «جرمی استرانگ»، «ادی مارسن» و «هیو گرانت» به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با بودجه ۲۲ میلیون دلاری ساخته شد، توسط استودیوی اس‌تی‌اکس در آمریکا اکران شد و ۱۱۵.۲ میلیون دلار فروش کرد.

ریچی پدید‌آورنده سریال و نویسنده فیلمنامه با همکاری «متیو رید» است. او دو قسمت اول را کارگردانی می‌کند و تهیه‌کننده سریال خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید