news-background
news-background

تریلر فصل سوم سریال Dead to Me

فصل سوم «برای من مرده» بیش از دو سال پس از فصل دوم پخش خواهد شد.

تریلر رسمی فصل سوم سریال «برای من مرده» (Dead to Me) نتفلیکس با بازی «لیندا کاردلینی» و «کریستینا اپل‌گیت» منتشر شد. فصل دوم این مجموعه تلویزیونی بیش از دو سال قبل پخش شده بود. «جیمز مارزدن» و «برندان اسکات»‌ دیگر بازیگران این سریال در فصل‌های پیشین بوده‌اند.

«برای من مرده» به نویسندگی «لیز فلدمن» در مورد زنی به نام «جن» با بازی اپل‌گیت است که به تازگی شوهر خود را در یک سانحه‌ی رانندگی از دست داده و به دنبال راننده‌ی فراری قاتل اوست. «جودی» با بازی کاردلینی نیز زنی خوش‌بین با روحیه‌ای شاد است که اخیراً یکی از نزدیکانش را از دست داده است. وقتی این دو یکدیگر را ملاقات می‌کنند علی‌رغم روحیات متناقض‌شان با هم رابطه‌ی دوستانه برقرار می‌کنند. اما همچنان که بطری‌های شراب را باز می‌کنند و متوجه می‌شوند که هر دو به سریال «حقایق زندگی»‌ وابستگی دارند، جودی سعی می‌کند از برملا شدن یک راز بزرگ برای جن در مورد زندگی‌اش جلوگیری کند.

اپل‌گیت در مورد پایان سریال با فصل سوم و شخصیت «جن» و «جودی» می‌گوید: «ما احساس کردیم که این بهترین راه برای پایان دادن به داستان این زنان خواهد بود.» علاوه بر فلدمن، «ویل فرل»، «جسیکا البام»، «کریستی اسمیت»، «آدام مک‌کی»، و اپل‌گیت و کاردلینی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال بودند.

فصل اول سریال توسط ۳۰ میلیون مشترک نتفلیکس در یک ماه اول انتشار دیده شد و در میان ۱۰ سریال برتر سال ۲۰۱۹ شبکه مقام چهارم را کسب کرد و برای اپل‌گیت نامزدی امی را به ارمغان آورد.

فصل سوم «برای من مرده» ۱۷ نوامبر از نتفلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید