news-background
news-background

مدس میکلسن در فیلم Dust Bunny با نویسنده Hannibal همکاری می‌کند

میکلسن به اولین فیلم بلند «برایان فولر» پیوسته است.

«مدس میکلسن» به فیلم «خاکروبه» (Dust Bunny) به نویسندگی و کاگردانی «برایان فولر» پیوست. اینترتینمنت وان و تاندر رود تهیه‌کنندگان این فیلم با همکاری فولر خواهند بود که در «بازار فیلم آمریکا» (AFM) به خریداران عرضه می‌شود.

تولید این پروژه که اولین فیلم بلند فولر در مقام کارگردان است از ژانویه آینده آغاز خواهد شد. داستان فیلم در مورد یک دختر هشت ساله است که از همسایه‌اش می‌خواهد هیولایی که زیر تختش پنهان شده و خانواده‌اش را خورده از بین ببرد.

میکلسن و فولر در سریال «هنیبال» (Hannibal) ان‌بی‌سی با یکدیگر همکاری کرده بودند. فولر سریال فانتزی «خدایان آمریکایی» (American Gods) شبکه استارز به نویسندگی «نیل گیمن» را نیز در کارنامه دارد و یکی از تهیه‌کنندگان «پیشتازان فضا: اکتشاف» (Star Trek: Discovery) بوده است. این هفته گزارش شد که سریال تلویزیونی «جمعه سیزدهم» (Friday the 13th) را برای پلتفرم استریم پیکاک می‌سازد.

میکلسن سال آینده «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones 5) به کارگردانی «جیمز منگولد» و بازی «هریسون فورد» را روی پرده دارد و پاییز امسال در فیلم دانمارکی و حماسی «حرامزاده» (The Bastard) دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید