news-background
news-background

اولین تصویر از میلا یوویچ در فیلم Breathe

«میلا یوویچ» به فیلم اکشن دیگری پیوسته است.

اولین تصویر از «میلا یوویچ» در فیلم اکشن «تنفس» (Breathe) منتشر شد. این فیلم با همکاری تهیه‌کنندگان «جان ویک» (John Wick) تولید شده است.

«جنیفر هادسون»، «سم ورثینگتون»، «کامان» و «کوونژنی والیس» دیگر بازیگران این فیلم در کنار ستاره «رزیدنت ایول» (Resident Evil) خواهند بود.

فیلم «تنفس» سرگذشت مادری به نام مایا با بازی هادسون و دخترش با بازی والیس را روایت می‌کند که پس از غیرقابل‌سکونت شدن زمین به سبب کاهش اکسیژن به یک پناهگاه زیرزمینی رفته‌اند. تنها راه بازگشت به سطح زمین از طریق لباس‌هایی است که داریوس همسر مایا با بازی کامان ساخته. وقتی زوجی مرموز از راه می‌رسند و ادعا می‌کنند که داریوس را می‌شناسند و از سرنوشت او آگاهی دارند، مایا می‌پذیرد که آن‌ها را به پناهگاه راه دهد.

«استفن بریستول» کارگردان این فیلم به نویسندگی «داگ سایمون» است. «تنفس» در مرحله پس از تولید قرار دارد و این هفته در «بازار فیلم آمریکا» (AFM) به خریداران عرضه خواهد شد.

«تنفس» دومین فیلم بلند بریستول پس از «دیروز می‌بینمت» (See You Yesterday) است که در سال ۲۰۱۹ در جشنواره ترایبکا اران شد و نامزدی بهترین فیلم جوایز ایندیپندنت اسپیریت را دریافت کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید