news-background
news-background

واکنش کوین بیکن به موفقیت فیلم Smile با بازی دخترش سوزی بیکن

«لبخند» یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲ در آمریکا بوده است.

بازیگر فیلم «جمعه سیزدهم» (Friday the 13th) از بازی فرزندش شگفت‌زده شده است. «کوین بیکن» که امسال با فیلم «لبخند» (Smile) شاهد موفقیت دخترش «سوزی بیکن» بوده در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» از تبدیل شدن فرزندش به یک نماد در ژانر وحشت واکنش نشان داده است.

بیکن می‌گوید این روزها سرگرم فیلمبرداری «پلیس بورلی هیلز ۴» (Beverly Hills Cop 4) با همکاری «ادی مورفی است. او فاش نمی‌کند که در این دنباله چه نقشی را بازی کرده، اما می‌گوید برای اولین بار با مورفی کهنه‌کار همکاری می‌کند: «برای من خیلی هیجان‌انگیز است. تجربه خوبی بوده.»

بیکن در ادامه از همکاری با همسرش «کایرا سجویک» کارگردان سریال‌هایی چون «گریس و فرانکی» (Grace and Frankie) و «شهری روی تپه» (City on a Hill) می‌گوید و اضافه می‌کند که تابستان گذشته فیلم جدیدی (Space Oddity) با او ساخته است.

این بازیگر ۶۴ ساله در مورد موفقیت «لبخند» می‌گوید: «او در این فیلم عالی است. فوق‌العاده است. نمی‌دانستیم که او به تعقیب حرفه بازیگری علاقه دارد. اما وقتی در بیست و چند سالگی بالأخره تصمیم گرفت که می‌خواهد بازیگر شود، از کالج خارج شد و به لس‌آنجلس نقل مکان کرد و به شکل جدی مراحل را پشت سر گذاشت. هموار کردن مسیر خودش، ضبط مکرر فیلم از خودش و مطالعه.»

بیکن اضافه می‌کند:‌ «وقتی این نقش را به دست آورد، حتی با اینکه می‌دانستم چقدر سخت کار کرده، و چقدر بازیگر خوبی است، وقتی فیلم را دیدم غافلگیر شدم، نه فقط با دیدن بازی عالی او بلکه وقتی متوجه شدم این نقش چقدر دشوار است، چون از آن نقش‌هاست که وقفه‌ای ندارد. معمولاً، شخصیت‌ها شروع شادی دارند، دست کم برای ۱۵ یا ۲۰ دقیقه پیش از آنکه اتفاق وحشتناک رخ دهد. اما سطح استرس این فیلم [باورنکردنی است.] خیلی به او افتخار می‌کنم.»

بیکن که اخیراً در فیلم «آن‌ها/برای آن‌ها» (They/Them) نقش‌آفرینی کرده می‌گوید: «به شکلی عجیب است [که هر دو در ژانر وحشت بازی کرده‌ایم]، ژانر وحشت در خانواده ما به یک سنت تبدیل شده. یکی از اولین فیلم‌های من «جمعه سیزدهم» بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید