news-background
news-background

لیام همسورث در فصل چهارم The Witcher جانشین هنری کویل خواهد شد

نتفلیکس به شکل زودهنگام تولید فصل چهارم «ویچر» را تأیید کرده است.

«هنری کویل» در فصل چهارم سریال «ویچر» (The Witcher) نقش‌آفرینی نخواهد کرد. نتفلیکس ضمن تمدید کردن این سریال فانتزی برای فصل چهارم به شکلی زودهنگام، تأیید کرده است که در فصل چهارم «لیام همسورث» جانشین کویل در نقش «گرالت ریویا» خواهد شد.

بازگشت کویل در نقش «سوپرمن» هفته پیش با اکران «بلک آدام» (Black Adam) تأیید شده بود. او اپیزود اخیر پادکست «هپی سد کانفیوزد» گفت که «آینده بسیار روشنی» در انتظار شخصیت «سوپرمن» است بنابراین به نظر می‌رسد که این بازیگر بریتانیایی در سال‌های آینده خود را به این نقش متعهد می‌کند و فرصتی برای ماجراجویی‌های «ویچر» ندارد.

همسورث که بیشتر با چندگانه «هانگر گیمز» (Hunger Games) شناخته می‌شود، اخیراً در «خطرناک‌ترین بازی» (Most Dangerous Game) را در کوییبی داشته و به زودی در «پوکر فیس» (Poker Face) مقابل «راسل کرو» دیده خواهد شد.

کویل می‌گوید: «همراهی من با «گرالت ریویا» پر از هیولاها و ماجراجویی‌ها بود، اما افسوس که مدال و شمشیرهایم را برای فصل چهارم زمین خواهم گذاشت. به جای من، آقای لیام همسورث «گرگ سفید» نامیده خواهد شد. همچون شخصیت‌های بزرگ ادبی، مشعل را با احترام واگذار می‌کنم، تا برداشت لیام از این فریبنده‌ترین و ظریف‌ترین مردان ببینم. لیام، مرد شایسته، این شخصیت ژرفای شگفتی دارد، از غرق شدن در او لذت ببر و ببین چه می‌توانی کشف کنی.»

فصل سوم «ویچر» قرار است تابستان سال آینده پخش شود. این فصل به نویسندگی «لورن اشمیت هیسریش» از رمان «زمانه حقارت» (The Time of Contempt) «آندری ساپکوفسکی» اقتباس می‌کند که دومین جلد از مجموعه پنج جلدی نویسنده لهستانی است. سریال پیش‌درآمد «ویچر: منشأ خون» (The Witcher: Blood Origin) نیز ۲۵ دسامبر آینده از راه می‌رسد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ آبان ۱۴۰۱ ۱۷:۴۷

پاسخ نتفلیکس به طرفدارای ناراضی : we gonna let it burn burn burn burn

نمایش اسپویل
۸ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۳۶

سریالو کنسل کنن بهتره!

نمایش اسپویل
۸ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۴۰

حداقل کریسشون بود یه چیزی آخه لیام!!!!!!!!!!!!👎🏼

نمایش اسپویل
۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۹:۳۱

من به عشق هنری کویل نگاش میکردم 😭 اینقد که بهش میومد این نقش

نمایش اسپویل
۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۶:۳۰

یعنی باورنکردنی هست که چه کارهایی برای گندزدن به یک سریال خوب میتونه انجام بشه؛ صدافسوس حتی اگه قرار هست نقش سوپرمن رو بازی کنه، میتونه یه وقت کوچکی رو بذاره برای نقش گرالت نتفلیکس باید مدت زمان بین فصل ها رو طولانی تر بکنه نه اینکه بازیگر اصلی ترین شخصیت سریال رو عوض کنه :(((

نمایش اسپویل
بیشتر