news-background
news-background

ادعای عجیب متیو پری: چرا کیانو ریوز باید زنده باشد وقتی هیث لجر مرده؛ عذخواهی عجیب‌تر بازیگر Friends

پری در کتاب خاطراتش ادعای عجیبی مطرح کرده است.

«متیو پری» در کتاب خاطراتش جزئیات زیادی از زندگی شخصی خود از جمله از کار افتادن قلبش به مدت پنج دقیقه و اعتیادش به قرص و الکل و هزینه ۹ میلیون دلاری‌اش برای ترک اعتیاد گفته است، اما شاید عجیب‌ترین سخن او ربط دادن زندگی «کیانو ریوز» به مرگ «هیث لجر» باشد.

بازیگر «دوستان» (Friends) در بخشی از این کتاب می‌پرسد چرا ریوز هنوز زنده است وقتی بازیگران «بااستعداد» و «متفکرین اصیلی» مانند «کریس فارلی» و «ریور فینیکس» جان باخته‌اند.

پری می‌نویسد:‌ «فهرست نوابغی که از زمان خود جلوتر بودند طولانی‌تر از آن است که در اینجا جزئیاتش بپردازیم – همین کفایت می‌کند که در رتبه‌های بالای چنین فهرستی باید «ریور فینیکس» همبازی من در «یک شب در زندگی جیمی ریردن» (A Night in the Life of Jimmy Reardon) باشد.»

پری ادامه می‌دهد: «ریور مرد زیبایی بود، ظاهر و باطن – کاشف به عمل آمد که برای زندگی در این دنیا بیش از حد زیبا بوده است. همیشه به نظر می‌رسد این افراد بااستعدادند که غروب می‌کنند. چرا متفکرین اصیلی مانند «ریور فینیکس» و «هیث لجر» باید بمیرند، اما «کیانو ریوز» در بین ما باشد؟ ریور بازیگر بهتری نسبت به من بود؛ شوخ‌تر بود.»

پری در جایی دیگر وقتی از مرگ زودهنگام «کریس فارلی» می‌گوید دوباره از بازیگر «ماتریکس» (The Matrix) نام می‌برد: «بیماری او سریع‌تر از من پیش رفت. (به علاوه، من از واژه «هروئین» به شدت هراس داشتم، هراسی که مشترک نبود.) وقتی [از مرگ او] مطلع شدم، حفره‌ای روی دیوار اتاق گریم جنیفر انیستون ایجاد کردم. کیانو ریوز در بین ماست.  دو هفته پس از درگذشت او باید «تقریباً قهرمان» (Almost Heroes) را تبلیغ می‌کردم؛ دیدم که در حال بحث پیرامون مرگ او به خاطر مواد و الکل هستم. [در حال که خودم] تمام مدت نشئه بودم.»

پری به دنبال افزایش انتقادات با انتشار بیانیه‌ای عذرخواهی کرد و گفت: «من اتفاقاً یکی از هواداران پروپا‌قرص کیانو هستم. فقط یک نام تصادفی انتخاب کردم، اشتباه کردم و عذرخواهی می‌کنم. باید از نام خودم استفاده می‌کردم.»

کتاب خاطرات پری (Friends, Lovers and the Big Terrible Thing) ۱ نوامبر منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید