news-background
news-background

تولید سریال Never Let Me Go تأیید شد؛ HBO فصل سوم Industry را می‌سازد

اچ‌بی‌او تولید فصل سوم «صنعت» را تأیید کرد.

«وایولا پرتجان»، «تریسی اولمان» و «کلی مک‌دونالد» در اقتباس تلویزیونی از «هرگز رهایم نکن» (Never Let Me Go) نقش‌آفرینی می‌کنند. این سریال از سوی اف‌اکس سفارش ساخت دریافت کرده و از هولو پخش خواهد شد.

پیش‌تر گزارش شده بود که اقتباس تلویزیونی از رمان «کازو ایشیگورو» با نویسندگی «ملیسا اقبال» در دست ساخت است. نسخه سینمایی «هرگز رهایم نکن» با بازی «کری مولیگان»، «کیرا نایتلی» و «اندرو گارفیلد» ساخته شده بود. «وایولا پرتجان» که «هرگزها» (The Nevers) را در کارنامه دارد، بازیگر نقش اول نسخه تلویزونی است.

پرتجان نقش کلون یک نوجوان سرکش که از یک مدرسه شبانه روزی فرار می‌کند. این مدرسه محل نگهداری کلون‌ها از جامعه است. او پس از فرار با دنیای خارج روبرو می‌شود و رویدادهایی را رقم می‌زند که آغازگر یک انقلاب است.

دیگر بازیگران سریال «عایشا هارت»، «اسپایک فرن»، «شانیکا اوکوک»، «گری بیدل»، «کوامی اودوم»، «سوزان براون»، «کیرا چنس» و «ادوارد هولرافت» خواهند بود. اقبال نویسنده قسمت اول و شورانر سریال خواهد بود. این سریال در ایالات متحده از هولو، در آمریکای لاتین از استار+ و در سایر نقاط از دیزنی+ پخش خواهد شد.

نسخه سینمایی «هرگز رهایم نکن» به کارگردانی «مارک رومانک» و نویسندگی «الکس گارلند» با بودجه ۱۵ میلیون دلاری ساخته شد و ۹.۹ میلیون دلار فروخت در حالی که از «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۱ درصد بر اساس ۱۸۴ نقد را دریافت کرد.

«صنعت» (Industry) این هفته سفارش ساخت فصل سوم را از اچ‌بی‌او دریافت کرد. این سریال به نویسندگی «کنراد کی» و «میکی دون» در مورد گروهی از زنان و مردان جوان است که در بانگ «شهر لندن» است که با ابزار مواد مخدر، روابط جنسی و مقام در تلاشند یکدیگر را به زانو درآورند.

بازیگران ثابت فصل دوم «دیوید جانسون»، «کن لیونگ»، «کانر مک‌نیل»، «الکس الومار اکپوبوم»، «ایندی لوییس»، «کاترین دکادول»، «جی دوپلاس»، «سانی پون تیپ»، و «آدام لوی» بودند و «سارا پاریش»، «نیکلاس بیشاپ»، «ساگار رادیا»، و «مارک دکستر» در نقش‌های دیگری ظاهر شدند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ آبان ۱۴۰۱ ۰۹:۱۷

Industry سریال بالاتر از متوسطی هست که سببکی شبیه به سریال فوق العاده Succession داره. (در جایی از فصل دوم سریال هم با اسم بردن از \"کندل روی\" ادای دینی به این سریال میکنه). حتما توصیه میکنم به زبان اصلی ببینیدش و لذت ببرید.

نمایش اسپویل