news-background
news-background

واکین فینیکس و رونی مارا به فیلم The Island پاول پاولیکوفسکی پیوستند

«واکین فینیکس» و همسرش «رونی مارا» در فیلم بلند «جزیره» (The Island) به کارگردانی «پاول پاولیکوفسکی» نقش‌آفرینی می‌کنند. فیلمبرداری این تریلر از سال آینده آغاز خواهد شد. فیلم‌نیشن از ماه آینده این پروژه را در «بازار فیلم آمریکا» (AFM) به خریداران عرضه می‌کند.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی پاولیکوفسکی از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده و یک زوج آمریکایی در دهه ۱۹۳۰ را دنبال می‌کند که به تمدن پشت کرده‌اند تا بهشت خصوصی خود را در یک جزیره بنا کنند. اما پس از عبور کشتی یک میلیونر، بهشت‌سازی آن‌ها سوژه رسانه‌های زرد می‌شود و یک کنتس به همراه دو غریبه ناگهان از راه می‌رسند تا در آن جزیره هتل بسازند. این کنتس اروپایی و اطرافیانش عدنی که زوج قصد بنا کردنش داشتند را تهدید می‌کنند و دیری نمی‌گذرد که خطوط نبرد مشخص می‌شود.

فینیکس ۴۷ ساله به تازگی به فیلم «جوکر: جنون مشترک» (Joker: Folie à Deux) «تاد فیلیپس» پیوسته و فیلمبرداری «ناپلئون» (Napoleon) «ریدلی اسکات» و «بلوار ناامیدی» (Disappointment Blvd) «آری استر» را به پایان رسانده است. او در سال ۲۰۲۱ فیلم «زودباش زودباش» (C'mon C'mon) را روی پرده داشت.

مارای ۳۷ ساله آخرین بار در «کوچه کابوس» (Nightmare Alley) «گی‌یرمو دل تورو» دیده شده و امسال «حرف زنان» (Women Talking) را روی پرده دارد. فیلم بعدی او «آشپزخانه» (The Kitchen) به کارگردانی «آلونسو روئیس‌پالاسیوس» مکزیکی است.

آخرین فیلم بلند پاولیکوفسکی «جنگ سرد» (Cold War) بود که در سال ۲۰۱۸ اکران شد. او پیش از آن فیلم «ایدا» (Ida) را در سال ۲۰۱۳ ساخت و برنده جوایز بسیاری از جمله بفتای بهترین فیلم غیر-انگلیسی و اسکار بهترین فیلم غیر-انگلیسی شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید