news-background
news-background

کیلی کوئوکو: مهمانداران پرواز مستحق انعام‌اند

بازیگر «مهماندار» می‌گوید مهمانداران مستحق انعام‌اند.

«کیلی کوئوکو» با این ادعا که مهمانداران هواپیما مستحق پرداخت انعام‌اند در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شد. این بازیگر ۳۶ ساله در سریال «مهماندار پرواز» (The Flight Attendant) نقش یک مهماندار را بازی می‌کند.

کوئوکو سه‌شنبه این هفته با این ادعا در مصاحبه با «تی‌ام‌زی» کاربران شبکه‌های اجتماعی را وارد بحثی طولانی کرد. بسیاری می‌گویند هرگز حاضر نیستند به افرادی که در صنعت ایرلاین مشغول استخدام شده‌اند انعام بدهند: «شغل دیگری پیدا کنید!»

عده‌ای دیگر با لحنی ملایم‌تر می‌گویند با توجه به هزینه بالای پرواز با هواپیما نیازی به پرداخت انعام نمی‌بینند: «به اندازه کافی برای ایرلاین‌ها هزینه‌های گزاف می‌کنیم. سفری به همراه پسرم پنج هزار دلار هزینه داشت. بنابراین نه.»

یکی دیگر از کاربران توییتر می‌نویسد: «میزان هزینه‌ای که این ایرلاین‌ها برای بلیت و یک چمدان اضافه می‌گیرند مسخره است... انعام را از همان هزینه لعنتی بردارید... همه سعی می‌کنند دیگران را به پرداخت انعام وادار کنند اما این عمل مزخرف انجام نخواهد شد.» برخی دیگر با کوئوکو موافقند: «همه توان پرداختش را ندارند اما ایده خوبی است.»

«سوترن لیوینگ» گزارش داده است که انعام دادن عمل رایجی نیست اما برخی ایرلاین‌ها اجازه می‌دهند مهمانداران انعام بگیرند: «در ایرلاین‌های جنوب غربی [آمریکا]، اگر یک مسافر به دادن انعام اصرار کند، خدمه پرواز اجازه دارد قبول کند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید