news-background
news-background

چارلی کاکس: هواداران در شبکه‌های اجتماعی باعث شدند Daredevil احیا شود

کاکس می‌گوید احیای نقش «دردویل» را مدیون هواداران است.

«چارلی کاکس» بازیگر نقش «دردویل» (Daredevil) می‌گوید کمپین مجازی «نجات دردویل» باعث احیای این شخصیت و ورودش به «دنیای سینمایی مارول» شده است.

کاکس در مصاحبه با «مارول.کام» از بازگشت به این نقش پس از سریال کنسل شده نتفلیکس در سال ۲۰۱۸ گفته است. «دردویل» اخیراً در فیلم «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) سونی و مارول و سریال «شی-هالک: وکیل دادگستری» (She-Hulk: Attorney at Law) دیده شده و به زودی در سریال جداگانه «دردویل: تولد دوباره» (Daredevil: Born Again) دیزنی+ نقش‌آفرینی می‌کند.

کاکس می‌گوید: «از اینجا به بعد هر اتفاقی برای دوران بازیگری من پیش آید، بیشترش را مدیون کمپین «دردویل را نجات دهید» هستم. وقتی چندین سال قبل امیدم را از دست دادم، هواداران ناامید نشدند، و به برگزاری کمپین و حمایت ادامه دادند. و پس از چند سال، با بسیاری از آن‌ها دیدار کردم، جماعتی به‌شدت مشتاق و پرشورند.»

کاکس ادامه می‌دهد: ««دردویل» شخصیت شگفت‌انگیزی است. افتخار بزرگی بوده که این نقش را در کارنامه داشته‌ام و بازی کرده‌ام. بسیار لذت‌بخش است. زندگی من را برای همیشه تغییر داد. و وقتی سریال به پایان رسید، با وجود فرجام ناامید‌کننده‌اش، احساس کردم که خوب عمل کرده‌ایم و اوقات شگفت‌انگیزی گذرانده‌ایم و فقط می‌توانیم سپاسگزار باشیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید