news-background
news-background

لورنس فیشبورن: امیدوار بودم Matrix Resurrections فیلم بهتری باشد

ستاره فیلم‌های «ماتریکس» می‌گوید: «به آن بدی که تصور می‌کردم نبود.»

«لورنس فیشبورن» می‌گوید فیلم «رستاخیزهای ماتریکس» (Matrix Resurrections) «به آن بدی» که تصور می‌کرده نبوده است.

فیشبورن که در فیلم‌های قبلی چندگانه نقش «مورفیوس» را بازی کرده روی فرش قرمز فیلم «مکتب خیر و شر» (The School for Good and Evil) به «ورایتی» می‌گوید: «به آن بدی که تصور می‌کردم نبود. به آن خوبی که امیدوار بودم هم نبود.»

او در عوض از نمایش «کیانو ریوز» و «کری-آن ماس» در نقش‌های نئو و ترینیتی ستایش می‌کند: «به نظر من کری-آن و کیانو کارشان را کردند. بله، نظر من این است.»

فیشبورن و «هوگو ویوینگ» در قسمت چهارم «ماتریکس» نقش‌های مورفیوس و مأمور اسمیت را بازی نکردند. اما نسخه‌های هوش مصنوعی شخصیت‌هایشان با بازی «یحیی عبدالمتین دوم» و «جاناتان گراف» دیده شدند. تهیه‌کنندگان «رستاخیزهای ماتریکس» که نقدهای مختلفی دریافت کرد پیش‌تر گفته بودند که این دنباله آخرین قسمت چندگانه خواهد بود.

فیشبورن دو سال پیش در مصاحبه با «مجله نیویورک» گفته بود که علت غیبتش این است که از او دعوت به عمل نیامده: «مرا دعوت نکردند. شاید این باعث شود که نمایش دیگری بنویسم. برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم که فیلم فوق‌العاده‌ای شود.»

فیشبورن سال آینده در فیلم «جان ویک ۴» (John Wick: Chapter 4) مقابل ریوز دیده خواهد شد. قسمت اول «ماتریکس» به کارگردان خواهران واچوفسکی در سال ۱۹۹۹ اکران شد و تنها «لانا واچوفسکی» برای کارگردانی «رستاخیزهای ماتریکس» بازگشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ مهر ۱۴۰۱ ۱۸:۲۶

ما هم همین طور :((

نمایش اسپویل