news-background
news-background

تریلر سریال فانتزی The Bastard Son & The Devil Himself نتفلیکس

«جو بارتون» در طول چند سال گذشته بی‌سروصدا به یکی از پرطرفدارترین فیلمنامه‌نویسان حال حاضر تبدیل شده است. سریال «وظیفه/شرم» (Giri/Haji) او اکتبر سال ۲۰۱۹ از بی‌بی‌سی و یک سال بعد از نتفلیکس پخش شد و دیری نگذشت که اچ‌بی‌او مکس او را برای نویسندگی «گاتهام پی‌دی» (Gotham PD) برگزید هرچند این سریال بعدها به «تیمارستان آرکهام» (Arkham Asylum) تبدیل شد.

سریال جدید بارتون برای نتفلیکس یک فانتزی نوجوانانه به نام «پسر حرامزاده و خود شیطان» (The Bastard Son & The Devil Himself) خواهد بود که از رمان سه‌گانه «نیمه بد» (Half Bad) «سالی گرین» اقتباس شده است. داستان سریال در مورد پسر نوجوان و نامشروع ساحره‌ای خطرناک به نام نیتان است که باید میراث وحشتناک پدرش را به دوش بکشد و میان جادوی سفید و سیاه یکی را برگزیند.

«جی لایکورگو»، «نادیا پارکس»، «امیلین وکمانز»، «رویسین مورفین» در نقش‌های اصلی و «ایزوبل جسپر جونز»، «کارن کانل»، «پل ردی»، «دیوید گیاسی» و «کری فاکس» به همراه «میشا باتلر»، «لیز وایت» و «فینتو بالوگون» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

بارتون نویسنده و شورانر سریال و «کولم مک‌کارتی»، «دبز پترسون»‌و «راچنا سوری» کارگردانان سریال خواهند بود. «رزا والتون» و «جنی هالینگورث» ستارگان پاپ بریتانیا موسیقی سریال را ساخته‌اند.

«پسر حرامزاده و خود شیطان» ۲۸ اکتبر از نتفلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید