news-background
news-background

جدایی کیانو ریوز و تاد فیلد از سریال Devil In The White City

پلتفرم هولو پس از جدایی «کیانو ریوز» و «تاد فیلد» به دنبال بازیگر و کارگردان دیگری برای مینی‌سریال «شیطان در شهر سفید» (Devil In The White City) خواهد بود. این سریال هشت اپیزودی در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

«شیطان در شهر سفید» داستانی واقعی در مورد دو مرد روایت می‌کند، یک معمار و یک قاتل زنجیره‌ای که در «نمایشگاه جهانی» شیکاگو سال ۱۸۹۳ سرنوشت‌شان به هم گره می‌خورد. «دنیل اچ. برنهام» یک معمار نابغه و باریک‌بین است که به دنبال به جا گذاشتن اثر خود در دنیا، و «هنری اچ. هلمز» پزشکی خوش‌ قیافه و زیرک است که زنان جوان را می‌فریبد و شکنجه می‌دهد.

ژانویه گذشته گزارش شده بود که ریوز در حال مذاکره است تا به این پروژه ملحق شود. «مارتین اسکورسیزی»، «لئوناردو دی‌کاپریو»، «استیسی شر»، «سم شا»، «تاد فیلد»، «مارک لافرتی»، و «مجنیفر دیویسون» از جمله تهیه‌کنندگان این مینی‌سریال خواهند بود. «لئوناردو دی‌کاپریو» در سال ۲۰۱۰ امتیاز اقتباس از این کتاب را خریداری کرد و پیش‌تر قصد اقتباس سینمایی از آن با همکاری اسکورسیزی و پارامونت را داشت.

فیلد اخیراً با فیلم «تار» (Tar) با بازی «کیت بلانشت» به جشنواره ونیز رفته و نقدهای به‌شدت مثبتی دریافت کرده است. او با «تار» اولین فیلم بلندش را پس از ۱۶ سال ساخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید