news-background
news-background

کرت ساتر سریال وسترن The Abandons را برای نتفلیکس می‌سازد

نتفلیکس سفارش ساخت یک سریال وسترن با همکاری «کرت ساتر» را صادر کرد.

«کرت ساتر» نویسنده «پسران آنارشی» (Sons of Anarchy) با همکاری نتفلیکس یک سریال درام وسترن به نام «رهاشدگان» (The Abandons) می‌سازد. تولید این سریال اولین بار نوامبر سال ۲۰۲۱ گزارش شده بود. نتفلیکس فصل اول این مجموعه را در قالب ۱۰ اپیزود به تولید می‌رساند.

در خلاصه داستان رسمی سریال آمده است که گروهی از خانواده‌ها در دهه ۱۸۵۰ اریگن سرنوشت خود را جست‌وجو می‌کنند، در حالی که نیروی فاسد قدرت و ثروت به دنبال تصاحب سرزمین آن‌هاست و سعی در بیرون راندشان دارد. این ارواح رهاشده که در حاشیه زیست می‌کنند، متحد می‌شوند تا خانواده‌ای شکل دهند و بجنگند. سریال «رهاشدگان» مرز میان بقا و قانون را می‌کاود و عواقت خونت و قدرت تباه‌کننده رازداری را بررسی می‌کند.

ساتر پدید‌آورنده سریال و تهیه‌کننده آن با کمپانی ساتراینک خواهد بود. این تهیه‌کننده سه سال پیش از سریال «باشگاه موتورسواران مایان» (Mayans MC) که پیش‌درآمدی برای «پسران آنارشی» بود اخراج شد. آن سریال در ماه ژوئیه سفارش ساخت فصل پنجم را دریافت کرد.

ساتر با «پسران آنارشی» نامزد پنج جایزه امی شد. او علاوه بر نویسندگی و تهیه‌کنندگی این مجموعه تلویزیونی برای شبکه اف‌اکس، نقش «اوتو» را نیز بازی کرد. او سابقه نویسندگی برای سریال پلیسی «شیلد» (The Shield) برای اف‌اکس را نیز دارد و فیلمنامه فیلم «چپ دستن (South Paw) با بازی «جیک جیلنهال» را نوشته است. پروژه بعدی او «این جانور» (This Beast) برای استودیوی بلومهوس خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ۰۳:۴۰

جون مادرت تو دیگه سریال نساز واسه SOA تمشک طلایی باید میدادن بهت

نمایش اسپویل