news-background
news-background

پی‌یرس برازنان: با یک شوخی احمقانه فیلم Batman تیم برتون را از دست دادم

بازیگر سابق فیلم‌های «جیمز باند» می‌گوید فیلم «بتمن» را از دست داده است.

«پی‌یرس برازنان» که به زودی در فیلم ابرقهرمانی «بلک آدام» (Black Adam) برادران وارنر و دی‌سی دیده خواهد شد، در مصاحبه با «جیمی فالن» می‌گوید پیش از آنکه به چندگانه «جیمز باند» بپیوندد، برای نقش «بروس وین» در فیلم «بتمن» (Batman) به کارگردانی «تیم برتون» آزمون بازیگری داده است.

برازنان می‌گوید: «برای فیلم «بتمن» انتخاب شده بودم وقتی «تیم برتون» قرار بود آن را بسازد. بدیهی است که آن نقش را به دست نیاوردم. به یاد می‌آورم که حرف احمقانه‌ای به «تیم برتون» زدم. گفتم: «می‌دانی نمی‌توانم مردی را درک کنم که از روی شلوار زیرپوش به پا کرده.»»

«بتمن» در این فیلم به «مایکل کیتون» رسید که در فیلم «فلش» (The Flash) در سال آینده نیز این نقش را تکرار می‌کند. برازنان که در سال ۱۹۹۵ با فیلم «گلدن‌آی» (Goldeneye) به چندگانه «جیمز باند» پیوست اضافه می‌کند: «آن نقش به بهترین بازیگرش رسید.»

در سال‌های بعد «کریستفر نولان» و اخیراً «مت ریوز» با «رابرت پتینسون» اقتباس‌های تلخ‌تری از کامیک‌های «بتمن» ساخته‌اند. «دارن آرونوفسکی» نیز این هفته فاش کرد که در سال ۲۰۰۰ پیشنهاد تولید چنین اقتباسی را با استودیوی برادران وارنر مطرح کرده بوده است. وارنرها «بتمن ۲» با بازی پتینسون را تأیید کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید