news-background
news-background

واکنش کریستفر ملونی به انتقاد مشاور ترامپ از سریال Law & Order: «سخنرانی‌های فاشیستی‌ات را بنویس»

«کریستفر ملونی» بازیگر سریال «نظم و قانون» (Law & Order) و «استیون میلر» مشاور سابق «دونالد ترامپ» در شبکه اجتماعی توییتر وارد یک درگیری لفظی شدند.

این تنش وقتی آغاز شد که «لورن بوبرت» نماینده جمهوری‌خواه آمریکایی به ارسال توییتی «بایدن-ستیزانه» متهم شد. بوبرت از اصطلاح «بزن بریم برندن» (Let’s Go Brandon) استفاده کرده بود که جمهوری‌خواهان برای تمسخر «جو بایدن» به کار می‌برند. این اصطلاح وقتی ساخته شد که یک گزارشگر تلویزیونی شعار رکیک «لعنت به جو بایدن» (Fu*k Joe Biden) تماشاگران یک رویداد ورزشی را به شکل «بزن بریم برندن» سانسور کرد.

بوبرت که حامی فروش اسلحه در آمریکاست و یک بار برای عکس انداختن با ترامپ لباسی با عبارت «بزن بریم برندن» پوشیده، شنبه این هفته در صفحه توییترش نوشت: «دو کلمه: بزن بریم برندن!»

ملونی در واکنش به این توییت می‌نویسد: «باید رقابتی برای یک «جایزه حماقت» میان نمایندگان جمهوری‌خواه در جریان باشد.»

میلر در اینجا به توییت ملونی واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید: «ظاهراً مردی که در غیرقابل‌دیدن‌ترین اسپین‌آف «نظم و قانون» بازی می‌کند یک ایدئولوگ چپ تندرو خیلی خشمگین – و خیلی نادان – است. اگر نجابت داشت یا احترامی برای خودش قائل باشد، از خانم نماینده عذرخواهی می‌کند (مگر اینکه همچنان نفهمد که چقدر خودش را تحقیر کرده).»

ملونی پاسخ می‌دهد: «وقتی نوسفراتو سعی می‌کند کسی را خوار کند. استیوی، بچسب به نوشتن سخنرانی‌های فاشیستی.»

میلر به اسپین‌آف «نظم و قانون: جرم سازمان‌یافته» (Law & Order: Organized Crime) بی‌احترامی کرد. در این سریال ملونی که آوریل سال ۲۰۲۱ آغاز شد و فصل سوم آن در حال پخش از ان‌بی‌سی است، برای بازی در نقش «الیوت استبلر» که اولین بار در «نظم و قانون: واحد قربانیان ویژه» (Law & Order: SVU) دیده شده بود بازگشته. ملونی از سال ۱۹۹۹ در مجموعه‌های تلویزیونی «نظم و قانون» نقش‌آفرینی می‌کند و در سال ۲۰۱۱ پس از ۱۲ فصل از این سریال جدا شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید